Manorexia.

131. Data: 2010-01-21 19:18:00

Temat: Re: Manorexia.
Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ender" <e...@n...net> napisał w wiadomości
news:hj96am$ol5$1@news.onet.pl...
> Zgodnie z filozofią ZEN, siłownia pozwala mi na przywrócenie mojej WU,
> czyli równowagi. Zmęczenie fizyczne bardzo dobrze znosi zmęczenie
> psychiczne i jest chyba najlepszym sposobem na rozładowanie stresu,
> zwłaszcza tego, którym tak hojnie tutaj niektórzy częstują ;-)
> ENder

żebyś tylko się nie wykończył...
chłopczyku ;)

kiwiko

132. Data: 2010-01-21 19:40:39

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Raczej to, bo ja tak szybko się nie potrafię wyluzować. ;)
>
> Ewa

OK- a ile byś potrzebowała czasu? Zakładając, że miała byś go dostatecznie
dużo- czy wybrała byś 1?

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

133. Data: 2010-01-21 19:42:08

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Na Twoim własnym przykładzie mam się oduczyć obrażania?
>
> ;)
>
> Ewa

Nauczyć się można od dowolnego nauczyciela. To Twój wybór. Córka najlepiej
nauczy się od Ciebie. Chcesz- bierz sobie przykład ze mnie- jak Ci to nie
odpowiada- to po prostu nie bierz. I już:-)

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

134. Data: 2010-01-21 19:48:13

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w wiadomości
>A był to 21-styczeń-10, gdy Redart wymamrotał:

> no właśnie darr, dlatego najlepsze są mężatki :)

A jeszcze z tych wszystkich mężatek najlepsze te nam poślubione:-)

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

.

135. Data: 2010-01-21 19:51:12

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Redart" <z...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> być z nią we wszystkim szczery itp itd.
> Mógłbym też iść w kierunku: 'po prostu mnie nie ciągnie w bok'.
> Mógłbym też "ustaliłem sobie takie a takie zasady'.
> Ale pod tym wszystkim drzemią jakieś normalne, mniej abstrakcyjne
> przyczyny, które sprawiają, że nie tylko ludzie 'biali', 'moralni',
> 'zgodni z ...' potrafią najzwyczajniej w świecie być wierni
> i radzą sobie z pokusami. Choćby przez unikanie narażanai się
> na nie. Przez rezygnację 'na zaś'.
>
> Istotnym czynnikiem jest tu zwykłe poczucie bezpieczeństwa
> czerpane z bycia 'w domu', 'w gnieździe'. Sami jesteśmy częścią

Redi- coś Ty! To bardzo nieeuropejskie! A jak ten facet by podrywał Ciebie-
to i po europejsku, i żona może jakoś by zrozumiała. A "gumka" pozwoli Ci
się w miarę bezpiecznie pobawić kiełbaską:-)

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

136. Data: 2010-01-21 20:03:19

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Ja się Stalkiego pytałam, po czym wnosi, że moje dorosłe córki sa stawiane
> przeze mnie w niezręcznych sytuacjach - ale nie odpowiedział...
> ;-PPP

Bo to najłatwiej. A potem tokują z Redartem, jaki to ze mnie kawał
skurczybyka- kompletnie nie trzymając się faktów.

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

137. Data: 2010-01-21 20:07:17

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Obrażanie się to ustawianie obrażającego "pod siebie"? Jest raczej
> odwrotnie. Jeśli ktoś potrafi obrazić drugiego, to znaczy, że ten uległ
> przemyślanej taktyce obrażającego, wniosek więc prosty - jest rzeczywiście
> słabszy, mniej wartosciowy, gorszy w jakimś sensie.
> Nie można obrazić człowieka autentycznie pewnego swej wartości. Obrażanie
> go jest jak ustawiczna próba podskoku na nieosiągalną wysokość.

Ja ustawiałem Stalkera pod siebie, bo napisałem mu, że jak chce porozmawiać
na ciekawy dla mnie i (chyba) jego temat- to niech przestanie wyszydzać,
robić jaja- tylko po prostu używa argumentów zamiast inwektyw. A także żeby
odnosił się do tego, co ja piszę. Oczywiście- to także dotyczyć musi mnie.
Dla Stalkera jednak to było zbyt wiele.:-(

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

138. Data: 2010-01-21 20:14:00

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Ja się Stalkiego pytałam, po czym wnosi, że moje dorosłe córki sa stawiane
> przeze mnie w niezręcznych sytuacjach - ale nie odpowiedział...
> ;-PPP

Jak to po czym? Przecież to podstawa dobrego wychowania, żeby nie
wypowiadać się, ani nie zajmować stanowiska za osoby trzecie, nawet
jeśli (albo zwłaszcza jeśli) są to własne dorosłe dzieci...

I tu nie ma nic do rzeczy jak bardzo są to własne memo-klony, to kwestia
uszanowania odrębności i niezależności drugiej osoby.

Stalker, zdziwiony jestem, że znowu o to pytasz, bo wydawało mi się że
się jasno wyraziłem ostatnim razem...

139. Data: 2010-01-21 20:15:03

Od: Iza <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 21 Sty, 19:20, XL <i...@g...pl> wrote:

> Jeśli zaczątki oponki zlikwidował, to może być ;)
> --
>
> Ikselka.

Stalki ma oponkę? No chyba będziemy się bić!!!
A widziałaś te piękne ciemne oczy i cieplutki wyraz twarzy.
Odpowiedz ma być. Tak jest!!! ;)
___
Iz@ ''Stalki Ty się nie bój, ja Cie nie podrywam - serio"

140. Data: 2010-01-21 20:16:49

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:

> [...]
> zamiast inwektyw. A także żeby odnosił się do tego, co ja piszę.
> Oczywiście- to także dotyczyć musi mnie. Dla Stalkera jednak to było

Stalker jako jeden z niewielu dyskutantów operuje przede wszystkim
argumentami i faktami a nie mitami i wyobrażeniami.

--

Paulinka

Wyklad online "KOMUNIKAT OTWARTY - EFEKTYWNE BUDOWANIE I ZARZĄDZANIE RELACJAMI"
kanadyjskie wynurzenia Rydzyka o Polakach
ROJENIE SIE PARCHA...
RELACJE MALZENSKIE...
Re: Wazektomia