Margaryny antycholesterolowe

171. Data: 2018-06-29 09:11:34

Temat: Re: Margaryny antycholesterolowe
Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-06-26 o 21:55, XL pisze:
> Nie, przedwojennego :->
> A ja jestem Eugeniusz Bodo. :->
> https://m.fotosik.pl/u/mazam/album/1114753

To się nie masz co dziwić. I lepiej zapomnieć o nazwach starych
rzetelnych firm przy zakupie nowych urządzeń. W ramach kapitalistycznych
konsolidacji prowadzą już inną politykę, i ta polityka na pewno nie
polega na tym aby klientowi robić dobrze.

> Może Twoje zęby są bardziej grymaśne, niż moje :-)

Jedna była dobra, i działała jak w reklamie. Pewnie przez pomyłkę
trafiłem na taką która była przeznaczona na niemiecki rynek.

172. Data: 2018-06-29 09:28:59

Od: stefan <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-06-29 o 09:11, Trybun pisze:

> [...]
> konsolidacji prowadzą już inną politykę, i ta polityka na pewno nie
> polega na tym aby klientowi robić dobrze.
Najlepiej robi tylko rękodzieło... :) :)
pozdr
Stefan

173. Data: 2018-06-29 09:45:28

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <c...@j...ru> wrote:

> Może to i racja. Dla starych zakupowiczów/zakupowiczek,  ale co ja mam
> robić? Przecie nie będę kupował kiełbasy "śląskiej" , bo pamiętam że
> kiedyś była zupełnie niezła? Pozostaje mi polegać na reklamach.

Polegaj na swoim myśleniu - na reklamach polega tylko i wyłącznie producent
oraz ta naiwna część klientów :-)

> Tylko że mi to nic nie da. Już sama nazwa "sterole" kompletnie nic mi
> nie mówi. Oj przepraszam - mówi - łysi w dresach tak nazywają anaboliki.

Przecież pisałam zgryźliwie.
Przecież niemożliwe są takie badania! - musieliby mieć grupę kontrolną i
grupę eksperymentalną - i tej drugiej podawać swój produkt, a pierwszej nie
i (w przypadku nieskuteczności) narażać obie grupy na brak leczenia w tym
czasie i możliwe tego złe następstwa, ew. (w przypadku skuteczności)
narażać na nie grupę kontrolną pozostawioną bez leczenia.
Podam przykład: w rodzinie MŚK był (bo już nie żyje, niestety) wuj,
znakomity wrocławski chirurg, którego syn, specjalizując się w ginekologii,
chciał napisać pracę nt. wpływu ciąży na raka szyjki macicy, bo uwazał, że
w pewnych okolicznościach ciąza go ,,leczy". Wuj go spiorunował jak burą
kobyłę, argumentując jak wyżej. Normalnie go zmieszał z błotem i to przy
nas. Ach, Wuj - super lekarz, z powołaniem i charyzmą... Ech...

No i powtarzam: gdyby rzeczywiście były wykonane badania przedmiotowej
margaryny i ten produkt bezposrednio obniżałby poziom cholesterolu i to bez
towarzyszącej diety, to byłby lekiem!
A nie jest zarejestrowany jako lek.

--
XL

174. Data: 2018-06-29 09:54:09

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

stefan <s...@w...pl> wrote:

> Najlepiej robi tylko rękodzieło... :) :)
> pozdr
> Stefan

Na tym się właśnie u mnie skończyło. Wyleczyłam się z marzeń o porządnym
zagniataczu do ciasta, ALE - uwaga! - nie mogąc jednak przejść na ręczne
pranie (he he) po awarii pralki kupiłam nową, tanią pralkę, jakiś Samsung,
za całe 1050 zł, z zamiarem używania jej góra pół roku czy rok i co?
Pracuje bezawaryjnie już chyba z 6 lat i ani myśli się zepsuć. Ha :-)
Natomiast odkurzacze po doświadczeniach z najdrozszymi i z górnej półki
niezmiennie kupuję już tylko tanie z Zelmera, byle miały filtr hepa. I tak
wolę wymienic odkurzacz częściej, nawet bez awarii.

--
XL

175. Data: 2018-06-29 13:40:55

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-06-29 o 09:07, Trybun pisze:

> Próba odwrócenia uwagi od istoty sprawy..

Angelina jako aktorka to jest jedną z wielu. Niektóre grają w filmach aż
do śmierci, a niektóre kończą kariery aktorskie. Nie wiem co Ty chcesz
od tej Angeliny Jolie. To, że sobie cycki obcięła to jest jej osobista
sprawa. Nie chce umrzeć po prostu.
Zobacz jak się trzyma kurczowo Maryla Rodowicz. Nikt raczej jej nie chce
już oglądać i słuchać, a ona wpycha się wszędzie. Jedni maja tupet, inni
nie.

--
animka

176. Data: 2018-06-29 13:42:35

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-06-29 o 09:08, Trybun pisze:

> I w tym chyba należy upatrywać przyczyn dlaczego Unia przyjmuje w swoje
> szeregi takie kraje jak Polska.

UNIA TO MY-POLSKA. To my decydujemy czy chcemy być w Unii czy nie.

--
animka

177. Data: 2018-06-29 17:10:37

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-06-29 o 13:40, Animka pisze:

> [...]
> Zobacz jak się trzyma kurczowo Maryla Rodowicz. Nikt raczej jej nie
> chce już oglądać i słuchać, a ona wpycha się wszędzie. Jedni maja

Do niej absolutnie nic nie mam, ani tym bardziej do jej cycków. Tylko
przypadkiem właśnie to ona została wymieniona jako ofiara syndromu
gasnącej gwiazdy. Jest to normalne ludzkie zachowanie.

178. Data: 2018-06-29 17:11:42

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-06-29 o 13:42, Animka pisze:

> UNIA TO MY-POLSKA. To my decydujemy czy chcemy być w Unii czy nie.

No nie wiem, np kwoty mleczne, połowu dorsza czy dopłaty dla rolników
mniejsze niż w 'starej Unii", jak tu mówić o wspólnocie na równych prawach?

179. Data: 2018-06-29 17:13:12

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-06-29 o 09:45, XL pisze:

> Polegaj na swoim myśleniu - na reklamach polega tylko i wyłącznie producent
> oraz ta naiwna część klientów :-)

Łatwo powiedzieć, a tu półki pełne towaru..

> [...]
> margaryny i ten produkt bezposrednio obniżałby poziom cholesterolu i to bez

Co mnie skłoniło do zainteresowania się taką margaryną, otóż nie reklama
- widziałem w TV wywiad z jakąś profesorką, autorytet z zakresu
biotechnologii, rozmowa dotyczyła właśnie wpływu tych margaryn na poziom
cholesterolu,. I podobno to działa.

180. Data: 2018-06-29 19:16:23

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-06-29 o 17:10, Trybun pisze:

> Do niej absolutnie nic nie mam, ani tym bardziej do jej cycków. Tylko
> przypadkiem właśnie to ona została wymieniona jako ofiara syndromu
> gasnącej gwiazdy. Jest to normalne ludzkie zachowanie.

Jak widać - jeszcze nie gaśnie. Jeszcze młoda jest.
Zobacz:
http://www.plotek.pl/plotek/7,154063,23611865,angeli
na-jolie-jak-ksiezna-kate-w-tej-stylizacji-moglaby-j
a.html

--
animka

Bitki wołowe