Martwa grupa.

51. Data: 2018-03-05 09:45:26

Temat: Re: Martwa grupa.
Od: stefan <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-03-05 o 07:52, Stokrotka pisze:

> To, że element metalowy, oddający ciepło jest pszyklejony do procesora,
> nie oznacza, że procesor, nie jest skutecznie oddzielony od tego
> metalowego elementu,
> by nie mieć styczności z hłodzącym powietszem.
> Wystarczy cienka błona, np folia odzielająca te elementy,
> ale jest pewne, że ponieważ musi być to rozwiązanie wydajne,
> to ze względu na rozmiary spszętu, błona ta - folia lub uszczelka , jest
> cienka,
> najprawdopodobniej też pszyklejona
> więc JEDNORAZOWA.
> JEDNORAZOWA, jak cały szereg elementuw w komputerku.

i jeszcze jedno. Co z tym linkiem?
pozdr
Stefan

52. Data: 2018-03-05 10:29:24

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Stokrotka <o...@i...pl> wrote:

> Nie mąć. Dokładnie pamętam. Zmieniasz zawud conajmniej raz na miesiąc, w
> zależności od potwszeb w dyskusji.

Czy wiesz, że kłamiesz?

> Staram się by był sterylny, nie jest hłodzony cieczą.

No. Staraj się dalej. Powodzenia. LOL
--
XL

53. Data: 2018-03-05 16:47:37

Od: "Stokrotka" <o...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy wiesz, że kłamiesz?

Na jutro sprubuję znaleźć tego posta, jak piszesz, że uczysz biologi.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

54. Data: 2018-03-05 16:49:32

Od: "Stokrotka" <o...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> i jeszcze jedno. Co z tym linkiem?

Tego nie widać, czy komputer jest w środku szczelny, czy nie.
Z zewnątsz zawsze są jakieś niewielkie wgłębienia, np do wtyczek,
i nie widać , co jest głębiej.
--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

55. Data: 2018-03-05 17:20:51

Od: "Stokrotka" <o...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy wiesz, że kłamiesz?

NIe kłamię, ale linka do twego posta, w kturym piszesz, że uczysz biologi
nie będzie.
Jak wpisałam by wyszukał posty od "XL" lub "Ikselka"
ze słowem "biologia" w tresci, wyskoczyło kilkadziesią, a może kilkaset
postuw.
Zbyt wiele by pszeglądać.
--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

56. Data: 2018-03-05 17:25:27

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Stokrotka <o...@i...pl> wrote:

> Na jutro sprubuję znaleźć tego posta, jak piszesz, że uczysz biologi.

Do jutra nos Ci tak urośnie, że nie dosięgniesz do kompa ?

--
XL

57. Data: 2018-03-05 20:21:49

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Stokrotka <o...@i...pl> wrote:

> NIe kłamię,

Kłamiesz.

> ale linka do twego posta, w kturym piszesz, że uczysz biologi
> nie będzie.

No jasne , bo kłamiesz.

> Jak wpisałam by wyszukał posty od "XL" lub "Ikselka"
> ze słowem "biologia" w tresci, wyskoczyło kilkadziesią, a może kilkaset
> postuw.
> Zbyt wiele by pszeglądać.

I jeszcze się upierasz przy swoim kłamstwie głupio się tłumacząc!

--
XL

58. Data: 2018-03-06 07:39:39

Od: "Stokrotka" <o...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kłamiesz.

> No jasne , bo kłamiesz.

> I jeszcze się upierasz przy swoim kłamstwie głupio się tłumacząc!

NIe znalazłam zdania "uczę biologi w szkole",
ale jak widzisz znalazłam kilkaset postuw ze słowem biologia,
oraz post w kturym piszesz, że byłać nauczycielką na wywiaduwce,
niestety, w kontekście syna jakiegoś metodyka, czy psyhologa, co to jego
latorość była największym rozrabiakom w szkole.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

59. Data: 2018-03-06 09:56:30

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Stokrotka <o...@i...pl> wrote:

> NIe znalazłam zdania "uczę biologi w szkole",
> ale jak widzisz znalazłam kilkaset postuw ze słowem biologia,

Cytuj ??

> oraz post w kturym piszesz, że byłać nauczycielką na wywiaduwce,
> niestety, w kontekście syna jakiegoś metodyka, czy psyhologa, co to jego
> latorość była największym rozrabiakom w szkole.

No - to pełen sukces!
LOL

--
XL

60. Data: 2018-03-06 13:22:13

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Stokrotka <o...@i...pl> wrote:

> [...]
> niestety, w kontekście syna jakiegoś metodyka, czy psyhologa, co to jego
> latorość była największym rozrabiakom w szkole.

Dobra, starczy już tego cyrku. Widzisz, nie jest najgorsze to, że kłamiesz
i imputujesz na moj temat bzdury w sprawie tak nieważnej, jak moja
specjalność zawodowa. Mogło Ci się pop..ić i tyle, bo walnięta jesteś
nieźle i to się widzi, ale wybacza. Nie Twoja wina.
Najgorsze jest to, że kłamiesz na temat mojej MENTALNOŚCI - iż rzekomo
konfabuluję na potrzeby dyskusji, podając się co rusz za kogoś innego.
Każdy w tej grupie wie, że gadasz wierutne bzdury w tym względzie, bo
niczego takiego nigdy nie robiłam. Tylko po co Tobie te kłamstwa?

Ja się mogę (przy mojej dotychczasowej dobrej woli wobec Ciebie)
przyjacielsko podśmiewać z Twojego imputowania mi bycia biolożką (czy
choćby nawet księdzem, co mi tam), no ale bezczelnego imputowania mi
notorycznych kłamstw ścierpieć nie mogę. Spadaj.
PLONK

--
XL

Z łezką w oku.