Re: Masło - ile cię cenić trzeba?

Subject: Re: Masło - ile cię cenić trzeba?
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
<oqe2i5$l9e$1@news.icm.edu.pl>
<59cb710c$0$15200$65785112@news.neostrada.pl>
<oqhf04$pum$1@news.icm.edu.pl>
<59ccf508$0$655$65785112@news.neostrada.pl>
<oqj7g4$41r$1@news.icm.edu.pl>
<59ce1bfc$0$15208$65785112@news.neostrada.pl>
<59cea154$1$15188$65785112@news.neostrada.pl>
<59d0ab6b$0$5161$65785112@news.neostrada.pl>
<59d0c6e8$0$659$65785112@news.neostrada.pl>
<59d34727$0$5162$65785112@news.neostrada.pl>
<59d38fc0$0$5159$65785112@news.neostrada.pl>
<59d3cbb9$0$5160$65785112@news.neostrada.pl>
<59d4e229$0$15187$65785112@news.neostrada.pl>
<or3ggn$vkr$1@news.icm.edu.pl>
From: Trybun <c...@j...ru>
Date: Thu, 5 Oct 2017 14:08:05 +0200

W dniu 2017-10-04 o 22:31, Animka pisze:

> I tak nie płacą za niedzielę. Ustalają za ten dzień jakiś w tygodniu,
> a praecież niedziela jest najbardziej zarobkowa.

No niestety, jest sporo sieci sklepów które prowadzą takie praktyki -
nie płacą ekstra za dni świąteczne tylko każą "odświęcać" w normalne
dni. Takie coś oczywiście nie powinno mieć miejsca. I tu jest rola dla
rzędu - tak ułożyć kodeks pracy aby w normalnych zakładach pracy były
niemożliwe do wprowadzenia takie praktyki.

> Teraz mają dać górnikom 10.000 na węgiel i doszli do wniosku, że
> wdowom też się należy. Deputatu na węgiel potem już nie będzie.
> Czy ktoś się mnie zapytał, czy mnie by się nie przydało na bieżące
> potrzeby 10.000 zł.?
> Nie jestem wdową po górniku, ale też mam jakieś potrzeby. To wszystko
> jest niesprawiedliwe i przykre dla niektórych.

Górnik to w Polsce siła z którą liczy się każdy rząd. Kilof w jego ręce
ma jakieś oddziaływanie na władców, znacznie bardziej niż jakieś tam
głodówki pielęgniarek.. Najbardziej bulwersujące jest to że to my
sponsorujemy te premie, nagrody czy jak tam zawał tak zwał, dla górnictwa.