Re: Masło - ile cię cenić trzeba?

Data: 2017-10-05 14:12:27
Temat: Re: Masło - ile cię cenić trzeba?
Od: Trybun <c...@j...ru>

W dniu 2017-10-04 o 23:03, Animka pisze:
> [...]
> Schudlam ponad 10 kg. W szpitalu i po szpitalu. Wszystko ze mnie
> spadało, ale znalazłam swoje ulubione ładne spódniczki jak ze 20 lat
> temu się w nie mieszczę i jesten zadowolona. Mimo wszystko byłam
> słaba, wiatr mnie popychał (a były duże wiatrzyska), bałam się
> przewrócić. Zaczęłam się napychac kluskami, plackami, tłustymi
> boczkami i frytkami. Poszłam niedawno się zważyć i okazało się, że
> nadal ważę 47 kg, może 47,700 kg. Byłam zdziwiona, bo przecież już
> widzę na sobie dużą poprawę, ale raczej mięśnie mi się wyrzeżbiły z
> wysiłku przy robocie w domu po operacji.

Bo chyba tak naprawdę cały sekret odchudzania nie leży w tym aby sobie
czegoś odmawiać czy ograniczać. Raczej trochę mniejsze porcje a
częściej. U mnie to przyniosło efekty, i nadal przynosi, mimo tego że
już nie korzystam z siłowni.

> Dobra jest Fanta i sok pomarńczowy Fructis....ale i tak jak dla mnie
> najlepsza jest herbata (cały dzień), a rano kawa.

Oczywiście, jednak na każdy wyjazd nie będę ze sobą zabierał termosu z
herbatą. A wyboru w różnych kebabiarniach czy innych pizzeriach czegoś
co można by wypić ze smakiem jest żaden,. Jak już wspomniałem - albo
czysta woda (do wyboru - gazowana lub nie;-)), albo jakieś ulepy.

> Pewnie tak.

W rzeczy samej, lepiej nawet tego nie rozpatrywać, bo to i tak droga
donikąd.