Masło - ile cię cenić trzeba?

101. Data: 2017-09-25 06:38:55

Temat: Re: Masło - ile cię cenić trzeba?
Od: Wiesiaczek <W...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 24.09.2017 o 16:03, XL pisze:
> [...]
orus-bez-wizy-relacja-informacje-praktyczne/

-8&oe=UTF-8&hl=pl-pl&client=safari

> Na tej zasadzie Hitler, Stalin, Bin Laden też mordowali za mnie, jak
> również robią to islamiści w Europie.

A dlaczego Hitler, Stali i Bin Laden?
Głosowałaś na nich?
Czujesz się na ten przykład Niemką?

> Nigdy nie byłam utopistką, to prawda. I nadal nie jestem - demokracji nadal
> nigdzie nie zauważam.

Nawet gdyby była to i tak jest to najdurniejszy ustrój na świecie.

--
Wiesiaczek (dziś z DC)
"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:

102. Data: 2017-09-25 10:40:40

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiesiaczek <W...@v...pl> wrote:

orus-bez-wizy-relacja-informacje-praktyczne/

-8&oe=UTF-8&hl=pl-pl&client=safari

> A dlaczego Hitler, Stali i Bin Laden?
> Głosowałaś na nich?

NIE - podobnie jak nikomu NIE zajączkowałam, NIE głosowałam na Wałęsę, Unię
itp.
Więc niby dlaczego imputujesz mi współodpowiedzialność za skutki
10-milionowej gremialnej głupoty.
Poniał?

> Czujesz się na ten przykład Niemką?

Pffff. Uwaga od czapy.

> Nawet gdyby była to i tak jest to najdurniejszy ustrój na świecie.

Nigdzie go nie ma, więc nie jest najdurniejszy. Komunizmu też nigdzie nie
ma, NIE BYŁO i nie będzie.

--
XL

103. Data: 2017-09-25 15:02:30

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-09-24 o 16:10, Animka pisze:

> Z tego, że pieniądz "idzie' do pieniądza.

Ale to przecie tylko iluzja, dla kogoś zdrowego na umyśle na pewno nigdy
nie będzie priorytetem ganianie za pieniędzmi, tylko po to aby mieć ich
więcej niż inni. Przecie to już na pierwszy rzut oka wygląda jak kara
zadana przez Bogów Olimpijskich Syzyfowi.

104. Data: 2017-09-25 15:02:59

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-09-24 o 12:11, XL pisze:

> Coś musi. Dlatego tylko jemu warto ufać.

Tym co jeszcze go posiadają, - bardziej polecam własny rozsądek.

105. Data: 2017-09-25 15:03:38

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-09-24 o 12:10, XL pisze:

> O kurwa...

Przejrzałaś na oczy, czy nabijasz posty?

106. Data: 2017-09-25 15:04:51

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-09-24 o 12:15, XL pisze:

> Ale o nówkach jęczysz dopiero teraz. Przedtem nie protestowałeś. Więc to
> jest STRONNICTWO - ewidentnie.

Co Ty z tymi "nówkami"? Chodzi o masowe rozwalanie taboru samochodowego
sprezentowanego władzy przez Obywateli. Nic mnie nie obchodzi czy ta
dewastacja dotyczy nowych pojazdów czy używanych.

> Jak to nie ma kto? - przeżerają muzułmanie. To ja wolę dać to prezydentowi
> i politykom, którzy mnie od czarnej dziczy chronią.

:-Dczy:'(?

107. Data: 2017-09-25 15:05:26

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-09-24 o 12:17, XL pisze:

> Oczywiście. Ludzie niezaradni życiowo muszą miec stworzoną możliwośc
> uczciwego utrzymania się - bez tego musieliby umrzeć albo iśc rabować. Ty
> też żyjesz z czyjejś pracy.

Czyjejś?, możesz skonkretyzować przed czyimi stopami mam ucałować ziemię
w podzięce za jego wspaniałomyślny altruizm?

108. Data: 2017-09-25 15:35:22

Od: Wiesiaczek <W...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 25.09.2017 o 10:40, XL pisze:

orus-bez-wizy-relacja-informacje-praktyczne/

-8&oe=UTF-8&hl=pl-pl&client=safari

> NIE - podobnie jak nikomu NIE zajączkowałam, NIE głosowałam na Wałęsę, Unię
> itp.

Ale różnicę łapiesz?
10 mln rodaków to jednak siłą reprezentatywna.
Nie czujesz się też Polką?

> Nigdzie go nie ma, więc nie jest najdurniejszy. Komunizmu też nigdzie nie
> ma, NIE BYŁO i nie będzie.

Ależ ja nie przekonuję Ciebie do komunizmu.
Są jeszcze inne ustroje.

Jesteś kobietą, więc podpowiem: Jest coś takiego jak dyktatura.

Co prawda aktualna propaganda potępia wszelkie dyktatury, ale to tylko
propaganda.

Zauważ, że całe tysiąclecia dyktatura się sprawdzała.
Czy to był faraon, car, król czy inni władcy, i oni to zbudowali potężne
państwa.

W PRL- mieliśmy to szczęście, że byłą to dyktatura proletariatu.
A wiec jednak odpowiedzialność niejako jednoosobowa (jednopartyjna) i ta
odpowiedzialność przynosiła efekty, o których już wielokrotnie było
wspominane.

Wspomnę tylko, że PZPR odbudowała cały kraj po wojnie a 30 lat
demokracji pozwoliła na postawienie kilku supermarketów z blachy, jako
obozów pracy dla Polaków.

Tylko proszę Ciebie, nie wyjedź mi z tym, że nie można było sprowadzać
używanych samochodów z Niemiec.

Znaj proporcjum Mocium Panie:)

109. Data: 2017-09-25 16:56:31

Od: Waldemar <w...@z...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

Am 23.09.2017 um 18:30 schrieb Animka:

orus-bez-wizy-relacja-informacje-praktyczne/

> Jak nie pola i lasy to kołchoz.
> Kopiec to taki sam jak u nas śmieciowy, czyli teraz pomnik AK przy
> Czerniakowskiej.

Apropos Białorusi, to byłem tam 3 tygodnie temu. Konkretnie w Grodnie i
w okolicach Kanału Augustowskiego. Niestety tylko 3 dni, ale
skorzystałem z ruchu bezwizowego.
Na pierwszy rzut oka jest tam pełna kultura. Zarówno na drogach, jak i w
sklepach czy restauracjach. Kierowcy zatrzymują się przed pasami, na
ulicach czysto, nawet bardzo czysto. Polska mogłaby się wiele od
białorusinów nauczyć. Nawet Łukaszenka się dobrze prezentuje w TV jak
opieprza dyrektora kołchozu za złe ustawienia maszyn żniwnych,
powodujących straty. Ale on się nawet na tym zna, bo rolnik z
wykształcenia. Porównując do Kaczyńskiego, czy innej Pawłowicz...

Jakie tam są ceny masła, nie wiem. Woda mineralna kosztowała podobnie,
jak w Polsce. Za to paliwo prawie grosze: nie pamiętam dokładnie, ale
chyba coś koło 1 rubla za litr, czyli < 2zł.

Waldek

110. Data: 2017-09-25 18:00:12

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-09-25 o 16:56, Waldemar pisze:
> [...]
> powodujących straty. Ale on się nawet na tym zna, bo rolnik z
> wykształcenia. Porównując do Kaczyńskiego, czy innej Pawłowicz...
To dlaczego ludzie z tej Białorusi pospieprzali kiedyś i spieprzają
nadal do Polski?
Jak mam ich już dosyć! Tak samo tych Ukraińców i Ukrainki. Wkrótce My
Polacy przestaniemy być ważni dla Polski.
Przepraszam za brzydkie wyrazy, ale kulturalniejsze wyrażenie w tej
chwili mi nie przychodzi do głowy.

--
animka

Mięso puchnie