Masło - ile cię cenić trzeba?

321. Data: 2017-10-06 12:29:49

Temat: Re: Masło - ile cię cenić trzeba?
Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-10-05 o 17:16, XL pisze:

> Skoro ,,ludzie" widzą pieniądze jako dobro jedyne, to ktoś wreszcie musi za
> nich zadbać o dobro niemierzalne ich i ich rodzin.
> POprzedni prezydent i rząd ,,oferowali" tym rodzinom jedynie rozłąkę i
> upadek.

Wolność, to możliwość wyboru dla każdego człowieka. Nie mamy prawa
dyktować innym stylu życia i  ogóle bycia i jeszcze bezczelnie im prawić
że żyją w "wolnym kraju"..

322. Data: 2017-10-06 12:30:19

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-10-05 o 19:21, Wiesiaczek pisze:

> Dobrze wytresowany element! :D

Daleki jestem od krytykowania ludzi którzy potrafią żyć i przeżyć tylko
z pracy własnych rąk.

323. Data: 2017-10-06 12:31:22

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-10-05 o 17:22, XL pisze:

> Tylko dlaczego ten ,,każdy" (bo ja nie) chce tego ,,wyboru" (ależ paskudny
> eufemizm) dopiero wtedy, kiedy już można nim obciążyć sumienie innych
> ludzi? Przecież ten wybór każdy ma JUŻ TERAZ! W cholerę na most i hop -
> już teraz możecie ,,wybierać", po co czekać?
> Czemu nie chcecie? :->

Tak właściwie to ja nie wiem o czym Ty tu.. Każesz zdrowym i w pełni
sprawnym ludziom skakać z mostów i stawiasz znak równości w odniesieniu
do np nieuleczalnych kalek niezdolnych do samodzielnej egzystencji?

324. Data: 2017-10-06 12:47:17

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .10.2017 o 12:25 Trybun <c...@j...ru> pisze:

> [...]
dnia-wieku-pielegniarek-to-prawie-51-lat,171448,1.ht
ml

> Z obserwacji własnych. Tu odpowiedziałem tylko na post Animki. Ale co
> sugerujesz - że niby 40 czy 50 lat u kobiet dyskwalifikuje ja jako
> obiekty pożądania seksualnego, a one same sex postrzegają jako coś co
> już tylko było?

Czyli jednak twoje obserwacje własne na redtube :)
O resztę pytaj pielęgniarki w polskich szpitalach.

--
Trefniś

325. Data: 2017-10-06 15:25:35

Od: Wiesiaczek <W...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 06.10.2017 o 10:40, XL pisze:

> Skoro jesteś za eutanazją i boisz się jej NIE doświadczyć, no to tak.

Więc nie masz pojęcia, czym jest eutanazja.
Po co więc to zabierasz głos i miejsce?

--
Wiesiaczek (dziś z DC)
"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:

326. Data: 2017-10-06 15:34:03

Od: Wiesiaczek <W...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 06.10.2017 o 12:03, WhiteD pisze:
> Użytkownik "Wiesiaczek" <W...@v...pl> napisał w wiadomości
>
> A te kawiarnie, piwiarnie i cokolwiek to są samoobsługowe?
>
> Iwona

Czytam Ciebie od jakiegoś czasu, bo ostatnio się tu intensywnie
produkujesz, ale po co czytam, to sam nie wiem?

Te fafnaście kursów jakoś nie dodały Ci polotu i czyta się Ciebie jak
zaprogramowanego boota.

Weź usiądź, pomyśl chwilę (ważne!) a dopiero odpisuj.

327. Data: 2017-10-06 15:37:44

Od: Wiesiaczek <W...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 06.10.2017 o 12:25, Trybun pisze:

> No nie wiem, osobiście nie mam nic do prywatnej SZ, pod warunkiem że
> będzie rozdzielona od Publicznej gruba kreską. A Obywatel powinien mieć
> możliwość wyboru.

Fajnie, tyle tylko, że to utopia.
Tak samo, jak fajnie byłoby, gdyby wszyscy byli zdrowi i bogaci.
Oczywiście zachowując możliwość wyboru opcji: Chory i biedny.
Jak wybór to wybór!

328. Data: 2017-10-06 16:08:48

Od: Wiesiaczek <W...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 06.10.2017 o 12:28, Trybun pisze:

> Dla pieniędzy idą do pracy, panie Wiesławie. A tu ktoś próbuje ich
> pozbawić możliwości otrzymywania większej kasy.

Jeśli twierdzisz, że ta "większa kasa" będzie przeznaczona na wakacje w
Dubaju, to nie mam nic przeciwko temu.
Ale jeśli ta kasa pójdzie na opłacanie zaległego czynszu to trochę nie tak.

Mnie z kolei wpędzić w
> problemy z zakupami.. Gdzie mam w niedzielny poranek szukać pomocy po
> sobotniej imprezie - na jakiejś melinie czy legalnie w sklepie?

Są dyżurne stacje benzynowe, dyżurne sklepy, nawet nocne, więc nie
szukaj dziury w całym, bo nie o to chodzi.

Wyjedziesz może ze strażakiem, który nie gasi ognia bo ma wolną sobotę?

Chyba nie musisz robić w niedzielę zakupów w Decathlonie lub w Praktikerze?

329. Data: 2017-10-06 16:10:38

Od: Wiesiaczek <W...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 06.10.2017 o 12:29, Trybun pisze:

> No ale tu nie bogata Francja i Paryż. Godne zarobki, o to się wszystko
> rozbija, tu w tej kwestii oczekuję od rządu działań a nie w pozbawianiu
> ludzi możliwości dorobienia do skromnych pensji.

No to może Ciebie zaskoczę, ale te działania rządu i dorabianie do
skromnych pensji są ze sobą ściśle związane.

330. Data: 2017-10-06 16:11:32

Od: Wiesiaczek <W...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wolność, to możliwość wyboru dla każdego człowieka. Nie mamy prawa
> dyktować innym stylu życia i ogóle bycia i jeszcze bezczelnie im prawić
> że żyją w "wolnym kraju"..

Nie czytaj więcej tych gazetek.

--
Wiesiaczek (dziś z DC)