Masło - ile cię cenić trzeba?

31. Data: 2017-09-21 20:17:28

Temat: Re: Masło - ile cię cenić trzeba?
Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-09-21 o 19:26, Trybun pisze:
> [...]
tvp-jacek-kurski-mial-wypadek-samochodowy-uciekl-do-
lasu/2yxbg18

> Nie ulega wątpliwości że w sferach rządowych wypadki drogowe biją
> wszelkie rekordy, ale to chyba nie argument aby podnosić składki OC
> wszystkim Polakom?

Na dodatek porozwalają wszystkie limuzyny rządowe i kupią sobie nowe.

--
animka

32. Data: 2017-09-21 20:20:45

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-09-21 o 19:31, Trybun pisze:
> [...]
-szydlo-a-podwyzka-oc/mv9b95p

aczego-oc-drozeje-w-2017-roku/z9kt8y7

> A kiełbasa polska pieczona, a parówki drobiowe, żółty ser, karty
> pamięci, dyski SSD i wiele wiele innych rzeczy?

Podobno koniec świata "idzie" i muszą nas- LUD jak najszybciej ograbić
ze wszystkiego, zeby jeszcze trochę pożyć w luksusie.

--
animka

33. Data: 2017-09-21 21:00:59

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .09.2017 o 20:17 Animka <a...@t...wp.pl> pisze:

tvp-jacek-kurski-mial-wypadek-samochodowy-uciekl-do-
lasu/2yxbg18

> Na dodatek porozwalają wszystkie limuzyny rządowe i kupią sobie nowe.

Lepiej byłoby, gdybyście przenieśli politykę na pl.soc.polityka...

Ale skoro już musicie, to przykładajcie tę samą niarę do wszystkich.
Za PO i PSL prwie wszyscy dziennikarze byli prorządowi, zatem milczeli.

Pijany BOR-owiec rozbił na drzewie służbowy wóz Komorowskiego:
http://bialystok.wyborcza.pl/bialystok/1,35241,12743
218,_Nadpicie__ratuje_chorazego_BOR__Wypadek_pod_Bud
a.html

Żeby mimo wszystko było kuchennie, BOR-owiec powinien zagryzać przy piciu,
może by się struł i nie wsiadł do wozu? Albo byłby mniej pijany (podobno
tłuste dobrze robi na ochlajstwo).

Więcej kwiatków:
https://wiadomosci.wp.pl/mswia-o-wypadkach-z-udziale
m-bor-za-czasow-po-psl-doszlo-do-60-6094206135517825

Trefniś

34. Data: 2017-09-21 21:05:08

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .09.2017 o 20:20 Animka <a...@t...wp.pl> pisze:

(...)
> Podobno koniec świata "idzie" i muszą nas- LUD jak najszybciej ograbić
> ze wszystkiego, zeby jeszcze trochę pożyć w luksusie.

Mogą nie zdążyć. Najbliższa data końca świata to 23 września, pojutrze...
:)

--
Trefniś

35. Data: 2017-09-21 22:00:13

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <c...@j...ru> wrote:

> Być może jesteśmy ulubieńcami Bogów, ale na pewno nie naszych władców. I
> zdaje się jesteśmy dla wladz tylko po ta aby sponsorować ich "dobroć"
> dla innych.

No cóż, korzystanie z państwowości kosztuje, wszyscy coś dostajemy -
korzystamy z terytorium, granic, bezpieczeństwa, więc jakoś musimy na to i
za to płacić. Na tym polega funkcjonowanie państwa i społeczeństwa
obywatelskiego. Dostajemy to wszyscy, choć słabsi na to nie płacą, albo
płacą mniej. Ale i we wspólnocie plemiennej także słabsi dostają, choć nie
polują.
Więc nie jest tak, że niczego nie dostaliście - po prostu słabsi dostają
tyle, co Wy. Macie poczucie krzywdy? Ja nie.

--
XL

36. Data: 2017-09-21 22:00:53

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <c...@j...ru> wrote:
> [...]
>>

> Nie ulega wątpliwości że w sferach rządowych wypadki drogowe biją
> wszelkie rekordy, ale to chyba nie argument aby podnosić składki OC

Może dla Animek.

--
XL

37. Data: 2017-09-21 22:01:39

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <c...@j...ru> wrote:

-szydlo-a-podwyzka-oc/mv9b95p

aczego-oc-drozeje-w-2017-roku/z9kt8y7

> A kiełbasa polska pieczona, a parówki drobiowe, żółty ser, karty
> pamięci, dyski SSD i wiele wiele innych rzeczy?

Ogranicz potrzeby.

--
XL

38. Data: 2017-09-21 22:09:05

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Być może jesteśmy ulubieńcami Bogów, ale na pewno nie naszych władców.
> I zdaje się jesteśmy dla wladz tylko po ta aby sponsorować ich
> "dobroć" dla innych.

Zobacz: Wieżowiec dla Archidecezji
Bardzo ciekawe są komentarze.
Jestem katoliczką, ale teraz na to co się dzieje w niektórych sprawach
to krew mnie zalewa.

http://tvnwarszawa.tvn24.pl/informacje,news,policja-
na-posiedzeniu-komisji-poszlo-o-wiezowiec-archidiece
zji,203027.html

--
animka

39. Data: 2017-09-21 22:30:25

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Animka <a...@t...wp.pl> wrote:

> [...]
> to krew mnie zalewa.
>
> http://tvnwarszawa.tvn24.pl/informacje,news,policja-
na-posiedzeniu-komisji-poszlo-o-wiezowiec-archidiece

Tvn. I wszystko jasne.
A archidiecezja powinna urzędować w ziemiance. Tylko ZUS w pałacach. :->

--
XL

40. Data: 2017-09-21 23:09:57

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-09-21 o 21:00, Trefniś pisze:

> [...]
> http://bialystok.wyborcza.pl/bialystok/1,35241,12743
218,_Nadpicie__ratuje_chorazego_BOR__Wypadek_pod_Bud

Po jego łbie nawet z tyłu poznaję tego typa. To napewno ten z rodziny
Komorowskiego.
U niego pracowała prawie cała jego (wieeeeeeeeeeeeelka rodzina), parę
dziewczyn z jego rodziny przyjezdnych w restauracji rządowej. W tym
mniej więcej czasie ktoś wyniósł te słynne obrazy oraz oprożniono z
mebli willę po Gierku.
Oj działo się dużo, było bardzo głośno. Robili co chcieli, bo mieli plecy.
Nie chcę sie rozpisywać, a i tak za dużo napisałam, a mafia jak wiadomo
może się okrutnie na mnie zemścić.
Dobrze, że rząd się zmienił i w razie czego są nowi posłowie. Do
opowiedzenia im miałabym bardzo dużo, ale chyba prędzej mnie ktoś z tej
poprzedniej (ale dalej działającej) świty mnie przejedzie.
> Żeby mimo wszystko było kuchennie, BOR-owiec powinien zagryzać przy
> piciu, może by się struł i nie wsiadł do wozu? Albo byłby mniej pijany
> (podobno tłuste dobrze robi na ochlajstwo).
Moze wziął jeszcze przez pomyłkę pigułkę gwałtu, którą miał zastosować
jakiejś dziewczynie ukraince i sie więcej schlał.

> Więcej kwiatków:
> https://wiadomosci.wp.pl/mswia-o-wypadkach-z-udziale
m-bor-za-czasow-po-psl-doszlo-do-60-6094206135517825

Ciągle jakieś nieprzyjemne sprawy sie dziają.Począwszy od czasów Wałęsy
stajemy się coraz większymi dziadami.
Chyba, ze ktoś już wczśniej zdążył nakraść i się wzbogacić "nie swoja
pracą rąk" to teraz ma dobrze i dalej sie bogaci.

--
animka

Mięso puchnie
sliwki - biały osad