Re: Matka wysługuje się synem.

From: "Justyna N" <c...@p...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Matka wysługuje się synem.
Date: Tue, 4 Apr 2006 21:39:59 +0200

Użytkownik "Władysław Tarnawski" <l...@W...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:e0t7vu$ftd$1@inews.gazeta.pl...

> Zaburzenia emocjonalne w organiźmie kobiety. Zaburzenia wynikające z
> zaburzonych relacji między nią a jej rodzicami, szczególnie matka. To, do
> cxzego żadna kobieta przyznać się nie chce bo nie rozumie przyczyny tych
> zaburzeń. I nie podchox do mojej wypowiedzi jak do czegoś złośliwego, co
> ma na
> celu pognębić kobiete. Po prostu stwierdzam fakt. A potem szukam przyczyny
> która spowodowała wystąpienie zaburzeń takich, ze kobieta stała się
> Chimerą.

Powiem to inaczej. Gdyby Twoja teoria była prawdziwa to mając grupę 100
kobiet, z których 99 (wg. Twojej teorii nawet wszystkie) jest niestabilnych
emocjonalnie. To wszystkie powinny urodzić dzieci obciążone genetycznie.
Zakładając nawet, że część tych dzieci przeżyje to nie będą zdolne do
rozrodu.
Wiesz co głosi Twoja teoria? Że życie na ziemi zakończyło się po pierwszym
pokoleniu. Tak nie jest. Więc może wytłumaczysz mi skąd ta rozbieżność
pomiędzy Twoją teorią, a rzeczywistością?

> Jak znam swoje życie nic, ani jedno wydarzenie nie było przypadkowe. Nie
> akceptuję więc wyjaśnienia, że coś staje się przypadkowo. Przypadków w
> naszym
> życiu nie ma, a ci, którzy poddają tę prawde w wątpliwość muszą korzystać
> pomocy ... boga.

Nie? Odrzuciłeś genetykę jako bzdurę, teraz odrzucasz przypadek i Boga. Co
Ci zostaje? Twoja wyssana z palca teoria, która nie ma żadnego pokrycia. Ani
naukowego, ani religijnego ani tym bardziej odzwierciedlenia w
rzeczywistości.

> Same przypadki,. które sa zdeterminowane przez stan emocjonalny kobiety.
> Nie,
> nie przez świadome lecz te podświadome, ukryte najgłębiej. Tam gdzie
> diabeł
> mówi dobranoc, w czeluściach naszej duszy.

Zaraz, zaraz przed chwilą odrzuciłeś wpływ Boga teraz mówsz o duszy.

I uważam, że wszystkie te emocje
> maja swój początek w okresie dzieciństwa kiedy rodzice wpajają dziecku
> ZAKAZ
> poznania. Te emocje rodzą się również później kiedy dziecko walczy o
> wyrwanie
> się spod nieświadomej dominacji rodziców a równocześnie jest poddawane
> manipulacji, szczególnie matek, które dążąc do zapanowania nad mężczyzną
> wykorzystują w tym celu dzieci. To prowadzi do kazirodztwa emocjonalnego,
> skrzętnie ukrywanego.

Powiem po raz kolejny choć nie lubię się powtarzać. Mówisz o konkretnym
przypadku Twojej byłej żony, więc nie generalizuj.
Tak jak ja bym stwierdziła, że wszyscy mężczyźni to gwałciciele tylko
dlatego, że jeden mnie zgwałcił. Ma sens? Nie.

> Przypatrz się wokoło, ale bez strachu, że gdy ten wpływ zostanie ujawniony
> od razu kobieta pójdzie do mamra lub zostanie porzuconw emocjonalnie przez
> dzieci. Stanie się to wtedy, gdy będzie kobieta dalej szła w zaparte w
> ujawnieniu swojego nieświadomego udziału w demolowaniu rodu ludzkiego.

Znam wiele rodzin w których przyszło na świat dziecko obciążone genetycznie.
Rodzin, które miały mniej szcześcia od Twojej, które musiały walczyć o życie
dziecka, które tą walkę przegrały. Ja w nich nie widzę ani grama
potwierdzenia Twojej teorii. Za to widziałam kobiety opuszczone przez mężów,
kobiety, które zostały same z chorym dzieckiem, bez środków do życia. Nie
atakuję Cie. TY mówisz o jednym przypadku i generalizujesz-ja znam ich kilka
i nie wyciągam wniosków na całą ludzkość. Jeśli nie widzisz różnicy to
jesteś zwyczajnie uprzedzony i tyle.