Re: Meble kuchenne - pomalowanie

From: Olo <j...@w...pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: Meble kuchenne - pomalowanie
Date: Sun, 26 Nov 2017 11:24:20 +0100

W dniu 2017-11-26 o 11:17, Tomek pisze:
> Witam,
> Szafki meblowe po latach mają zdarte fronty (niemal do płyty wiórowej).
> Chodzi o ich pomalowanie (z późniejszym polakierowaniem)- aby na okres
> 5-6 lat jeszcze posłuzyły. Zawiasy są dobre, szuflady- tez.
> Jakiej użyć farby- co oprócz olejnej (ftalowej)??
> T.

Akrylowej. Dostępność kolorów z wzornika (więc zapewne kilkanaście
tysięcy). Nie śmierdzi, szybko schnie (kilkadziesiąt minut), jak coś nie
wyjdzie zawsze możesz zmyć wodą (oczywiście zanim wyschnie). Sam mam tak
pomalowane meble, bo żonie zachciało się stołków do kuchni w kolorze
głębokiego niebieskiego...

Olo