Re: Mężczyzna na zakupach

From: Marzena Fenert <m...@f...net>
Newsgroups: pl.soc.rodzina
Subject: Re: Mężczyzna na zakupach
Date: Mon, 03 Jun 2002 11:04:08 +0200

Dnia 29 May 2002 14:31:52 +0200, podpisując się jako
<u...@p...onet.pl>, napisałeś (aś) :

>Siedziałam cicho, bo zaczęłam sie zastanawiać, czy mój Piotr jest meski
>inaczej;-)) Bo on robi zakupy 100 razy lepiej niz ja, robi je sam albo ze mna
>na doczepke;-)) liste przygotowujemy razem, ale to raczej Piotr pamięta o
>wszystkich brakach.. Robimy zakupy sprawnie, nie zajmuje nam to zbyt wiele
>czasu..

Ja też.
Mój mąż kupuje lepiej, umie rozróżnić mięso jakieśtam od jeszcze
innego na wygląd.
Pamięta gdzie i jaką kupował wędlinę i mu smakowała.
ja jestem totalnym beztalenciem jeśli chodzi o zakupy.

>Przekonalam sie o tym jak kiedys pojechałam na zakupy z teściem podczas
>nieobecnosci Piotra. Delikatnie mowiac były to zakupy z fantazja;-)) zarówno u
>Tescia, który co minute wydzwaniał do Zony jak i u mnie, kiedy z końca sklepu
>wracałam sie na poczatek (kilka razy;-))
>I rachunek był wyzszy, a przeciez kupilam to co zawsze....Byłam tak potwornie
>zmeczona, że powiedziałam nigdy wiecej;-)))

Ja musiałam kiedyś parę razy jechać sama na duże zakupy - koszmar!
Umiem jedynie zrobić małe codzienne zakupy z listą - bo jak nie
wezmęlisty na której i choćby 3 rzeczy były to nie kupię nic z tego co
powinnam a za to masęinnych rzeczy które mi sięuwidzi, że niema a w
rzeczywistości są :)

>Ja jestem tylko ekspertem od "chemii".
>
>ja tylko od swoich kosmetyków, pozostała chemia to domena Piotra:-))

A ja od dziecięcych rzeczy. komsetyków, ubranek, pieluch itp.
Moj maz ma problemy z nazewnictwem dzieciech ciuszkow i kiedys go
poslalam po pajacyki dla Kuby w rozmiarze 74, a przyszedl do domu ze
spiochami w rozmiarze 86 (nadal sa na niego za duze) ale za to
pieczolowicie wyszyukal takie egzemplarz na ktorym byl slimak, jako,
ze nasz syn jest wielbicielem slimakow ;))))))))

>Piotr sprzata. Chyba mam za dobrze (co 10 razy dziennie przypomina mi moj mąż)

Moj juz sprzata :))))
Ale za to bajzel jaki otacza jego kompa i polke z plytami i innymi
rzeczami to koszmar :)

--
Marzenka i Kuba ==> http://jakub.fenert.net <==
Każdy kto uważa, że miłość matki