Re: Mięso puchnie

Data: 2018-07-15 22:05:52
Temat: Re: Mięso puchnie
Od: Animka <a...@t...wp.pl>

> Przeważnie z takiego powodu, że chcą przyciągnąć ludzi do siebie
> na większe zakupy. Skuszą się tańszym masłem, nakupią wszystkiego
> na cały tydzień.

Pewnie jest tak jak napisałeś.

> A co to było?

Śmietanka.

> Kiedyś zbyt pochopnie wprowadzono obowiązek podawania
> terminu przydatności do spożycia dla wszystkich artykułów. Nawet wino
> miewało. A przecież taka sól nie ma terminu przydatności -- leżała
> miliony lat pod ziemią, może jeszcze trochę poleżeć na półce.

Pewnie przyspieszone toki nauczania mieli, a towaroznawstwa to się nie
uczyli albo nic nie zapamiętali. Może po pijaku ustalali te normy.

> Nie jest to wyczyn pamięciowy, zwałaszcza jeśli porównać z pamięcią
> tych, co wciąż pamiętają zalew przeterminowanych produktów w sklepach.

Pamiętam, że wojsko pozbywało się swojego nadmiaru jedzenia (np. w
puszkach) i wstawiano to do sklepów. To była ta bida za Gierka czy
Jaruzelskiego.
Poza tym trafiały do sklepów dary zza granicy.

Urban powiedział: Rząd się sam wyżywi....i tak jest do tej pory.

> Owszem kiedyś tak było. Handel plega na szybkiej rotacji. Gdyby ktoś
> uparł się by sprzedawać przeterminowane, to by musiał być najdroższym
> sklepem w kraju -- z uwagi na koszty magazynowania (wszystkie duże
> sieci mają własne magazyny i logistykę).

Mają, ale chlają i nie skontrolowali swojej protegowanej, która rozkłada
towar i ma obowiązek sprawdzać daty w ramach swojej działki (półek).
Teraz natomiast przyjmuja wszędzie nagmionnie ukrainki i znowu jest
"burdel". No i o to właśnie chodzi. Ukrainka "trzyma mordę w kuble". a i
tak mało co się kapuje.

--
animka