Re: Mięso puchnie

Newsgroups: pl.rec.kuchnia
From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
Subject: Re: Mięso puchnie
<s...@f...lasek.waw.pl>
<pig0nj$ma$1@node1.news.atman.pl>
<s...@f...lasek.waw.pl>
<pig9gh$t0i$1@node2.news.atman.pl>
<s...@f...lasek.waw.pl>
<piij6b$um2$1@node2.news.atman.pl>
<s...@f...lasek.waw.pl>
<piitct$r1d$1@node1.news.atman.pl>
<s...@f...lasek.waw.pl>
<pikorr$dv$1@node2.news.atman.pl>
<s...@f...lasek.waw.pl>
<pillit$rql$1@node2.news.atman.pl>
<s...@f...lasek.waw.pl>
<pio0l6$36t$1@node2.news.atman.pl>
Date: Thu, 19 Jul 2018 08:42:37 +0200

Animka pisze:

> Nie jestem wścibska, ale jestem ciekawa co robisz w pracy, że nikt inny
> tego nie potrafi.
> -jesteś pisarzem albo poetą
> - Jesteś niezastąpionym kucharzem
> No napisz co robisz w pracy :-)

Nie "nikt inny nie potrafi". Potrafi wielu, ale pracy jest jeszcze więcej.
Typowa sytuacja tam, gdzie potrzeba działań twórczych, nie odtwórczych.
Poetom płaci się dziś słabo (jeśli w ogóle), a już zwłaszcza nie jest tak,
że jeden poeta szuka do pomocy drugiego. Za to tzw. 'technologiach' nikogo
nie dziwi, że się szuka, szuka, wciąż bez skutku. I to nie tak, że chętnych
brakuje. Są, choć nie tak znowuż wielu. Lecz chęci to nie wszystko. Tak
samo jak papierki i znajomi.

Jarek

--
Pies nam trochę się zestarzał | Raz powiedział napotkany
już ma siwy pysk i uszy | na przystanku PKSu