Re: Mikołajki w przedszkolu

From: " Iwon(K)a" <i...@g...pl>
Newsgroups: pl.soc.dzieci.starsze
Subject: Re: Mikołajki w przedszkolu
Date: Mon, 17 Nov 2008 05:09:58 +0000 (UTC)
<gfp8o6$mjj$1@node1.news.atman.pl> <gfpk0p$ag4$1@inews.gazeta.pl>
<gfpgep$omd$1@node1.news.atman.pl> <gfpmog$nkk$1@inews.gazeta.pl>
<gfpnag$baf$2@atlantis.news.neostrada.pl> <gfpnpn$rvq$1@inews.gazeta.pl>
<492076cd$1@news.home.net.pl> <gfpte1$qdd$1@inews.gazeta.pl>
<gfpu52$35k$1@nemesis.news.neostrada.pl> <gfpu0l$39$1@inews.gazeta.pl>
<gfpufk$oi$2@atlantis.news.neostrada.pl> <gfpv54$61q$1@inews.gazeta.pl>
<492087b0$1@news.home.net.pl> <gfq4ea$362$1@inews.gazeta.pl>
<49209f5e$1@news.home.net.pl>

Harun al Rashid <a...@o...pl> napisał(a):

> Jeśli chcą zabronić swoim dzieciom słodkości - ich sprawa. Nie każę im
> przecież zmuszać dzieci do jedzenia czekolady. Ale to nie ja odpowiadam w
> takim wypadku za traumę dziecka pozbawionego cukierka, tylko jego
> zafiksowani rodzice.

ale pewno. Kazdego w koncu mozna miec w d..pie jak sie by uprzec. Zadna to
nowina. Najlepiej jeszcze poupychac takiemu w potrzebie, popokazywac palcem,
i stwierdzic ze to nie twoj problem. To tez zadna nowina. Dziala w obie
strony, zwykle tak sie konczy.

> Mikołajkowe paczki to tradycja i ich zawartość to też tradycja.

bredzisz.

>Zamierzam ją
> podtrzymywać.

to ja podtrzymuj.

> Podobnie jak znani mi rodzice, ciekawe gdzie siedzą ci 'inni',
> bo tylko na grupie spotykam takie egzemplarze... pewnie się kryją przed
> nietolerancyjnym otoczeniem. :D

mozliwe. jak maja do czynienia z takimi egzemlarzami jak Ty, to po co sie
beda szarpac. Szkoda energii, betonu nie przebija sie tak latwo.

> Nie twórz bytów nad potrzebę, cukrzycy wcale nie mają zakazu jedzenia
> czekolady, COŚ się zawsze wymyśli - w oparciu o czysty cukier, jeśli
będzie
> trzeba. Tylko trzeba chcieć a nie zmuszać całe otoczenie do demonstrowania
> wrażliwości na potrzeby jednostki.

ja zdaje sobie sprawe, ze malo wiesz co do buzi wsadzasz, teraz zas zdaje
sobie sprawe ze "mam was w d.." to twoja dewiza zyciowa :)

i.