Re: Mleko - biała śmierć.

Data: 2012-09-25 15:49:31
Temat: Re: Mleko - biała śmierć.
Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

Am 25.09.2012 17:17, schrieb Ikselka:
> Dnia Tue, 25 Sep 2012 10:03:37 +0200, Waldemar Krzok napisał(a):
>

> Pomijam sporne kwestie. Nie jesteś autorytetem, więc nie masz co mi wytykać
> czegokolwiek. Co zaś do...

No tak jest najprościej. Stawiasz tezę, nie popierasz się autorytetami,
ale moje tezy uważasz za błędne, choć są do sprawdzenia w literaturze.
Twoja sprawa, twoja wola. Inni grupowicze mogą sobie poszukać
odpowiedniej literatury i poczytać.

> Osobniczą przyswajalność wapnia a raczej brak tej przyswajalności, który
> to brak wchłaniania jest tą właściwą przyczyną osteoporozy, a nie brak
> samego wapnia w jedzeniu, oczywiscie tutaj pomijasz, bardzo ciekawe 3-]

Nie pomijam. Napisałem, że "zmniejsza ryzyko", ale oczywiście
osteoporozy nie leczy. Ale brak wapnia w pożywieniu ryzyko owe zwiększa.
To, że kobiety częściej chorują na osteoporozę nie znaczy, że piją
więcej mleka i dlatego chorują. Napisałem "szkoda gadać", bo przyczyn
osteoporozy jest wiele i różne. Sprowadzanie wszystkiego do mleka jest
po prostu bzdurą.

Waldek