Re: Mleko - biała śmierć.

Data: 2012-09-26 18:40:22
Temat: Re: Mleko - biała śmierć.
Od: "Stokrotka" <o...@i...pl>

> Tak, jak mniej więcej 90% populacji północno-europejskiej i 80% polskiej.
> Przynajmniej jeżeli chodzi o produkcję laktazy.

Z tym uczuleniem na laktozę to myślę, że niecałkiem prawda jest.
Ja myślę, że jest bakteria żywiąca się galaktozą
(glukoza+galaktoza = laktoza), jak się ją wytępi to 90% uczulonyh
wyzdrowieje.
Dużo ludzi ma to "uczulenie" ze względu na dużą gęstość zaludnienia, wysoką
temperaturę w lato (w Finlandi dużo mniej ludzi ma uczulenie),
i średnią jakość żywności co spszyja mnożeniu się tego żyjątka.
Wytępić trudno bo galaktoza jest w owocu, w dżemie....
a coś tszeba jeść.
Dlatego warto używać cynamonu, czosnku, papryki....