Mój program polityczny.

21. Data: 2020-07-08 01:20:01

Temat: Re: Mój program polityczny.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

gazebo <g...@j...com> wrote:

> a to ja nie wiem co wyscie z nim robili

Bo ty zbok jesteś, dlatego ,,nie wiesz".

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

22. Data: 2020-07-08 01:30:42

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 08/07/2020 o 00:20, XL pisze:

> Bo ty zbok jesteś, dlatego ,,nie wiesz".
> jestem, chowanie psa z krzyzem i piesnia, tak jestem absolutny zbok na
takie zachowania

--
gazebo

23. Data: 2020-07-08 09:19:59

Od: trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 06.07.2020 o 20:03, z...@g...com pisze:
> Ponieważ Gazebo chce bardzo na mnie głosować, to może przedstawię cały program
polityczny :)

> W punktach:
>
> 1. Ograniczenie władzy polityków do bezpieczeństwa wewnętrznego i
zewnętrznego,nauki w zakresie badań podstawowych i innowacji, ochrony zdrowia w
zakresie drogich kuracji, infrastruktury, wymiaru sprawiedliwości, finansów państwa,
ustalonego minimum bezpieczeństwa socjalnego, wyrównywania możliwości rozwoju
poszczególnych regionów. Wszystkie pozostałe zagadnienia mają być przekazane do
samorządów.

> 2. Majątek narodowy ma zostać przekazany obywatelom w postaci akcji tak, aby każdy
stał się realnie właścicielem spółek skarbu państwa, lasów państwowych i pozostałych
składników majątku narodowego.

> 3. Wybory mogą się odbywać jedynie za pomocą plakatów wyborczych na których będzie
spisany program wyborczy kandydatów lub partii. Plakaty mogą być publikowane tylko w
internecie na stronach do tego służących. Zakaz publikowania wizerunków polityków.
Wywiady z politykami jedynie w formie pisemnej. Jeśli to technicznie możliwe wybory
też jedynie poprzez internet.

> 4. Podatki wyłącznie na finansowanie zadań państwowych ustalone na poziomie
pokrywającym zadania którymi zajmują się politycy. Zadania samorządów będą
realizowane z osobnych podatków lokalnych.

> 5. Zaplanowanie rozwoju gospodarczego kraju w sytuacji zmniejszającego się
zaludnienia i zapobieżenie wszystkim zagrożeniom z tym związanym.

> 6. Po wprowadzeniu takiej struktury państwa eliminacja zbędnych przepisów,
urzędników i urzędów oraz funkcji państwa.

A w rzeczywistości na początek potrzeba naprawić tylko kilka spraw

1/ prawo do głosu na NIE dla obywatela.

2/ Powołanie do życia instytucji referendum.

3/ Twarde egzekwowania prawa. Co mi po ustawie o swobodnym dostępie do
wody skoro nikt jej nie przestrzega, anie nie egzekwuje. Co mi po
ustawie nakazującym energetyce dokładanie do nowo
powstałych/modernizowanych sieci łącza multimedialnego skoro nic się nie
dzieje gdy energetyka zwyczajnie tą ustawę bez konsekwencji olewa.

4/ Prywatyzacja wymiaru sprawiedliwości, policji, służby zdrowia,
różnych urzędów tak i tylko tak będą to organy  które służą Obywatelowi
a nie tfu - państwu, czyli jakiemuś partyjnemu kacykowi.

To na razie tyle. Jeżeli stać cię na spełnienie tych postulatów to masz
mój głos,. aha - niespełnione obietnice wyborcze równają się
natychmiastowej dymisji i postawienia przed sądem jako oszusta.

24. Data: 2020-07-08 09:47:15

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

trybun <L...@j...cb> wrote:

> (...)
> 4/ Prywatyzacja wymiaru sprawiedliwości, policji, służby zdrowia,
> różnych urzędów tak i tylko tak będą to organy  które służą Obywatelowi

Obywatelowi właścicielowi zwłaszcza :->

> a nie tfu - państwu, czyli jakiemuś partyjnemu kacykowi.

Już ja tam wolę kacyka.

> To na razie tyle. Jeżeli stać cię na spełnienie tych postulatów to masz
> mój głos,. aha - niespełnione obietnice wyborcze równają się
> natychmiastowej dymisji i postawienia przed sądem jako oszusta.

Tego w swoim ,,programie wyborczym" ten pan nie zawarł - symptomatyczne ?

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

25. Data: 2020-07-08 10:20:37

Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Trybun. Naturalną i ludzką karą za złe rządzenie jest kara śmierci. Obecne systemy
polityczne maksa na celu głównie obronę rządzących przed tą karą. Z różnymi skutkami.
Jeśli chodzi o prywatyzację policji jest to prosta droga do zniszczenia państwa.
Popatrz co się stało gdy sprywatyzowano nadmiar funkcjonariuszy milicji i służb w
Polsce. Napady, mordy, wymuszrnia, haracze. Psy muszą być na krótkim łańcuchu i w
pewnych rękach bo straty będą zbyt duże.

26. Data: 2020-07-08 12:06:23

Od: trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 08.07.2020 o 09:47, XL pisze:

> Obywatelowi właścicielowi zwłaszcza :->

Mają służyć Obywatelowi i jego potrzebom a nie tfu - państwu.

> Już ja tam wolę kacyka.

I to jeszcze jeden przykład na błąd kiedy zdecydowano się na udzielenie
praw do głosu dla kobiet. Wielu z was po prostu brak predyspozycji do
uczestnictwa w czymś takim jak wybory. Bez urazy, to tylko moja ocena
istniejącego stanu rzeczy.

> Tego w swoim ,,programie wyborczym" ten pan nie zawarł - symptomatyczne ?

Ale dobrze że chociaż ma jakąś wizję potrzebnych zmian w państwie.

27. Data: 2020-07-08 12:12:54

Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Kobiety będą głosować na ładniejszego. Dlatego Duda przegra :)

28. Data: 2020-07-08 12:25:59

Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Grubasie. W jakim świecie żyjesz że oczekujesz od polityków deklaracji że należy
przestrzegać prawa, konstytucji a obywatele mają swobodny wstęp do lasu. I pewnie
marzysz o tym żeby politycy trzymali swoje łapska w twoich majtkach.

29. Data: 2020-07-08 14:12:55

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

trybun <L...@j...cb> wrote:

> [...]
> praw do głosu dla kobiet. Wielu z was po prostu brak predyspozycji do
> uczestnictwa w czymś takim jak wybory. Bez urazy, to tylko moja ocena

Tylko Twoja i to wynikająca wyłącznie z Twoich ograniczeń mentalnych. Bo
,,nam" niczego nie ,,udzielano". Nawet walczyć o te prawa nie musiałyśmy
(wbrew temu, co przypisują sobie walnięte feministki). Prawa te są
naturalnym następstwem rewolucji przemysłowej i 1WŚ i je sobie po prostu
wzięłyśmy z tacy. Mając ,,predyspozycje" do podjęcia pracy i trudu
utrzymania rodziny na równi z mężczyznami (rew. przem.) lub z powodu braku
mężczyzn pracując i utrzymując rodziny zamiast nich (1WŚ i po niej) kobiety
WZIĘŁY sobie także prawo do decydowania o wszystkim na równi z nimi.
Setny raz to powtarzam.

> Ale dobrze że chociaż ma jakąś wizję potrzebnych zmian w państwie.

,,Potrzebnych" wg niego, a nie obiektywnie. Co jest priorytetem dla takich
wypierdków jak on, zaprawdę mało kogo interesuje. Może tylko w
psychuszkach.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

30. Data: 2020-07-08 14:16:34

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<z...@g...com> wrote:
> [...]
> lasu. I pewnie marzysz o tym żeby politycy trzymali swoje łapska w twoich majtkach.

Ja mam swobodny wstęp do swojego lasu i swojego jeziora. I to mi wystarczy.
Wara innym od tego, jak i od reszty - nie biegam po ulicy z majtkami na
kiju, w odróżnieniu od homoniewiadomododatnich zboczeńców. Nic im to nie
pomoże.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

BUMERANG,Odkrycie Siergieja Lazariewa...
Duchowny.
Ksiądz i zakonnica
Są znowu prawdziwą rodziną
Trzaskowski pod sad! - petycja.