Re: Monogamia to Ściema

Data: 2004-02-09 13:14:04
Temat: Re: Monogamia to Ściema
Od: "Koniu" <k...@i...pl>

Użytkownik "Karolina Matuszewska" <ginger#isp,pl> napisał w wiadomości
03.jasien.net...

> Użytkownik "Koniu" <k...@i...pl> napisał w wiadomości

> ponieważ
> skala
>
> A pomyślałeś o takich wyskokach jak ostatnie Britnej? Wziąć ślub,
następnego
> dnia go anulować i narobić wokół masę zamieszania -- to jest życie po
> amerykańsku. Teraz pewnie amerykańskie małolaty, wzorem swojej idolki,
będą
> brały śluby i rozwody masowo, bo to "trendi" i "kul". W Polsce _jest_
mniej
> [...]
Za punkty odniesienia wybrałem kraj, w którym liczba rozwodów jest skrajnie
duża czyli USA ( głownie z powodów, które wymieniłaś) oraz kraj gdzie liczba
rozwodów jest stosunkowo mała(Polska). Jeżeli popatrzy się na statyski
krajów Unii Europejskiej to plasują się one mniej więcej w tym
przedziale(45%-75%).To dużo, zważywszy, że biorę pod uwagę tylko formalne
rozwody.
Pozdrawiam
Koniu