Re: NIEDOBRA KAWA Z EKSPRESU KRUPSa

From: medea <e...@p...fm>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: NIEDOBRA KAWA Z EKSPRESU KRUPSa
Date: Tue, 19 Jul 2005 13:49:29 +0200

luka napisał(a):
> Kupilem uzywany ekspres Krups. Wyszyscilem, odkamienilem, wymienilem
> uszczelki, ale kawa jest nadal ohydna! O wiele gorsza niz po turecku.
> Probowalem z wieloma kawami, takze specjalnymi do eks. cisnieniowych i nic.
> Moze dobry trop to to ze na lyce zostaje po zaparzeniu woda? Tak nie powinno
> chyba byc?

Może spróbuj opisać, na czym polega ta ohyda? Jest lurowata, czy ma
jakiś nieciekawy posmak? Jeśli to drugie, to może to wynikać z faktu, że
był używany wcześniej nieodpowiednio albo stał gdzieś i zapleśniał, a
jeśli to pierwsze, to może grzałka źle grzeje. Ja mam Krupsa od 4 lat
i nic się z nim złego nie dzieje jak dotąd, poza tym tylko, że dysza do
cappuccino się chyba zatkała, ale i tak była rzadko używana.

Ewa