Re: NTG remo.. [srednie]

From: "remo" <r...@o...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: NTG remo.. [srednie]
Date: Sat, 27 Apr 2002 01:04:12 +0200

Gdzies ty to zauwazyl, ze ona mnie lubi?
Ze odpisala w ogóle na jakiegos mojego posta?

Po prostu zauwazyla, ze jakis koles troche sie wyglupia.
I jako matka trojga dzieci, czyli kobieta doswiadczona,
w uroczy sposób, delikatny, wskazala wlasciwa droge...
A poniewaz jest Eva czescia sci.psychol
i wypowiada sie tak troche inaczej niz reszta sci.psychol,
jakis taki spokój wewnetrzny posiada, to mnie urzekla.

Tak na marginesie:
Jak by mnie lubila, to by zapytala sie o nr rachunku na te datki o które prosilem.
A nie zapytala. To zanczy, ze chyba nie lubi. A do garnka na pewno ma co wlozyc.
Jak by nie miala to by SDI w domu nie chowala, jako czwartego dziecka.
Koniec marginesu.

A ty koles to sie chyba przyczailes na mnie.

> Sluchaj Remo.. czytalem te Wasze nocne postowania z Evo TM (To od
> Mitshubisi Lancer chyba :).. no i wynika z nich ze Eva Cie chyba bardzo
> lubi, mam racje?

Cos mi tu smierdzi cwierc cwana gapa.
To charakterystyczne pytanko konczace:
"Mam racje?"
"Nie sadzisz?"
"Jak zauwazylem ....."

A potem co bedzie?
"Jak sam remo napisales ....."
I sie rozrycze, jak zwykle.

Jak czytales i "chyba ci sie wydaje", to se mozesz miec te swoje subiektywne
odczucia.
No na grupie sci.psychol to chyba stac chyba na cos wiecej niz na technike
prowadzenia rozmowy
z ABC negocjacji.

Ze zbyt grubej rury to podpuszczenie zaczales.
A jak jeszce Eva odpostowala imiennie z pytaniem o co ci chodzi, no to jasne, zes ty
jakis guru lokalny.

Konfabuluje zapewne. I bede, bo lubie.
I jeszcze pewnie z kazdej strony widze zagrozenie, bo lanie dostalem od ojca w
dziecinstwie.

A jak sie nie podoba, to masz inne narzedzia niz osmieszenie raz w miesiacu ....
siebie.
Abuse, killfile, ten palant Astec co to Discovery, mój autorytet podwa<r>zal.

Te, dzielnicowy, ja w ogóle telewizora nie mam. Z 10 lat juz minelo.
Bylej narzeczonej ktos kiedys powiedzial, ze taka madra, a ona odpowiedziala, ze
Discovery oglada.
Ja zapamietalem, bo sie ludzie obsmiali.
Te Astec, jak ORMO rozwiazali, to chyba jak dziecko ryczales? Palancie jeden.

Odbieglem od tematu, sory bo modemowcy cierpia.

> mam racje?
Nie wiem.
Moge nie wiedziec?
A moze ty wiesz?
A moze to jest sprawa Evy a nie Twoja?
A moze tu w ogóle nie ma sprawy?

A moze masz wylacznosc na sympatie?
A jak sie ma grupe niemoderowana, to sie trzeba liczyc, ze nie wszystko zawsze bedzie
THIS GROUP EXACTLY.
Nie sadzisz?
A jak sie narzeka na koszty modemu, to nie trzeba z usenetu korzystac, nie sadzisz?

Teraz wykombinuj sos ciekawego, kolego "swiatlo niosacy".

No dobra.
a) uwazam, ze mnie lubi
b) uwazam, ze mnie nie lubi

rw