Re: Nadziewane kwiaty cukini

Data: 2003-07-25 19:12:58
Temat: Re: Nadziewane kwiaty cukini
Od: "walkie!" <w...@w...net.pl>

Użytkownik Magdalena Bassett napisał:
> Nie wiem, czy juz przerabialismy ten temat, ale podam przepis, bo bardzo smaczny.
>
> 200 g sera Ricotta
> 2 lyzki posiekanej swiezej bazylii
> 1 zoltko
> 1 lyzka orzeszkow piniowych
> sol, pieprz do smaku
>
> 12 kwiatow cukini, albo malutkich cukin z kwiatami jeszcze przymocowanymi
>
> Skladniki nadzienia wymieszac i nakladac lyzeczka w kwiaty, z lekka
> zakrecajac konce platkow. Ukladac jednowarstwowo w naczyniu zaroodpornym
> nasmarowanym oliwa. Zakryc i piec w goracym piecu 20 minut. Nie
> [...]
Mniami, musze sprobowac :-)
Ja swego czasu podawalam przepis na kwiaty cukini pieczone na grillu.
Tylko w srodek laduje troche mozarelli i mikroczasteczka czosnku.
Niektorzy dodaja jeszcze kawalek boczku ale to mi psuje delikatnosc tego
przysmaku.
Acha, najlepiej piec na tych tackach aluminiowych. Zeby nic nie wypadlo
zostawiasz zielony ogonek i nie ladujesz duzo, potem mocno zaciskasz
czubek kwiatka i in sie nie rozkleja. Potem siup za ogonek i do buzi.
Pychotka!

ooo walkie!
o http://walkie.cegla.art.pl
+ Nawet ząb bywa wstawiony