Re: Najstarszy student medycyny.

Data: 2002-02-06 11:06:06
Temat: Re: Najstarszy student medycyny.
Od: "marchEwka" <e...@p...onet.pl>

Użytkownik "ulast" <u...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:a3qvrc$apl$1@okapi.ict.pwr.wroc.pl...

> Chcialabym sie leczyc u lekarza, ktory bylby dobrym specjalista, uwierz
mi,
> ze gdyby studiowal nawet po godzinach a postawil dobra diagnoze, to
bylabym
> szczesliwa:)
> Z moja dolegliwoscia meczylam sie dosyc dlugo(ok 2lata) zanim sama wpadlam
> na to co moze mi byc. Poczytalam, poobserwowalam, poszlam prywatnie na
> badania i teraz jestem w trakcie leczenia. Akurat moja pani doktor zbywala
> mnie tym, ze mam takie zle wyniki bo sie smazonego najadlam, choc
> [...]
pan doktor rzetelnie bral udzial we wszystkich zajeciach, takze tych
nadobowiazkowych?
Medycyna to nie jest nauka, ktora opiera sie wylacznie na ksiazkach, ale
wazna jest praktyka (praca z pacjentem) a tego nie da sie realizowac w
soboty i niedziele, chociazby dlatego, ze wtedy w szpitalach jest zwykle
jeden lub dwoch lekarzy dyzórnych - kto by sie zajmowal studentami?