Niedaleko pada jabłko terroru od drzewa idealizmu.

Temat: Re: Niedaleko pada jabłko terroru od drzewa idealizmu.
Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

news:hnt1v6$eo8$1@nemesis.news.neostrada.pl...
>W Usenecie Ender <e...@n...net> tak oto plecie:

> Ale dlaczego zaraz rozwaliło?????
>
> Qra
To taki zwrot frazeologiczny, w sumie.
Ale z jakim ładunkiem emocjonalnym za to :-)

MK

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 18 Mar 2010 13:30:41 +0100, Chiron napisał(a):

> Nie dasz rady splonkować. Nawet CB się to nie udało. IMO- właśnie ze względu
> na systematyczne plonkowanie przez CB Redart zmienia nicki i woła: "tu
> jestem, pogadaj ze mną!", Ciekawe, że wypowiada się o CB niemal jak o
> wyroczni, która prawie nigdy się nie myli w ocenie ludzi, a z drugiej strony
> będąc wciąż plonkowany- nie chce przyjąć do wiadomości, że jest dla niego
> dnem. Bo inna logiczna możliwość- CB się myli mając go za dno, ale w takim
> razie myli się wielokrotnie w stosunku do niego- więc nie jest aż tak bardzo
> nieomylny, jak Redi myśli. Wot, ma chłopina dylemat:-)

Oj, ma, ma.
--

Ikselka.

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 18 Mar 2010 13:34:53 +0100, Przemysław Dębski napisał(a):

> Nigdzie muszko, nigdzie. Zbyt śliski temat jak dla ciebie.
>
> Na post po zbóju zaprosił
> P.D.

A więc do czego pijesz, trutniu?
--

Ikselka.

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <e...@o...eu> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Ender" <e...@n...net> napisał w wiadomości

> Jest kobieta_i_mężczyzna. Oboje za to odpowiadają- choć w różnym stopniu.
> Sytuacja, którą opisujesz: skoro tak, to po co facet zdradzał? Jeśli
> potrafił sam na to spojrzeć i stwierdzić, że czynił zło- to może poprosić
> o wybaczenie i starać się swoim życiem pokazać, że na nie zasłużył. Jeśli
> nie- to chyba normalne i zdrowe, jeśli kobieta takiego łajdaka pogoni? Jak
> nie- to dalej może być tylko gorzej. Dla niej, oczywiście.

> [...]
Może kiedyś dam wam pogrzebać w tym aspekcie swojego życia, co mi tam....
Ale nie dziś....
Mam dziś totalną głupawkę z przetyrania - nie nadaję się do rozsądnych
rozmów.

Ale może... kiedyś, nad sokiem pomidorowym, czy innym piwkiem :-).

MK

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrwa żesz mać, ty wszystko odbierasz w sposób chory.
Chyba już nie dasz rady tego zmienić... ;)

Słuchaj redi, mój "demon" uważa, że mam się od ciebie odsunąć.
Dlaczego? Nie wiem. :)
Nie obchodzi go, że skłaniałem się ku temu aby cię odplonkować.
On nie myli się w takich sprawach.
Niestety. ;)

No to paaaa. :)

PS: BTW odplonkowałem Ewkę i przynajmniej na razie może tak zostać. ;)

--
CB

Użytkownik "zażółcony" <z...@g...on.pl> napisał w wiadomości

[...]
Ok. Możesz tak w kontaktach ze mną robić ;)

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W jakim celu?
Dałoby ci to do myślenia?
Really?

--
CB

Użytkownik "Chiron" <e...@o...eu> napisał w wiadomości

[...]
Wśród ludzi z mojej religii to z całą pewnością nie jest jakaś cecha
wynikająca z wyznawanej przez nich religii. Może coś napiszą nasi
grupowicze- protestanci?

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> rozmów.
>
> Ale może... kiedyś, nad sokiem pomidorowym, czy innym piwkiem :-).

A po co masz nam na to pozwalać? To Twoje życie...IMO- nawet przy piwku- nie
rozwiążemy Twoich problemów- no chyba, że po prostu masz ochotę się do kogoś
wygadać- ale to może być każdy, kto umie słuchać. Z moch doświadczeń- mój
osobisty piesek jest dla mnie świetnym powiernikiem moich sekretów:-)

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Oj, ma, ma.

Zobacz, poniżej odpowiedź CB (znów splonkował biednego Rediego). Ma chłopina
przechlapane. I to na całej linii- tym razem w sprawę mieszał się osobisty
demon Czarka:-)

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Wśród ludzi z mojej religii to z całą pewnością nie jest jakaś cecha
> wynikająca z wyznawanej przez nich religii. Może coś napiszą nasi

Tak, chciałbym wiedzieć. Znam kilkanaście osób wyznania luterańskiego, i
wszystkie one IMO zostały wychowane surowo, bez okazywania emocji, uczuć.
Nie mam pojęcia, czy to wypływa z luteranizmu- czy też z czego innego.
Owszem, wśród katolików też są takie osoby, ale procentowo znacznie mniej,
IMO. A Ty- masz jakąś teorię na ten temat?

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Vilar <v...@U...TO.op.pl> tak oto plecie:

> Użytkownik "tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w wiadomości

> Masz,
> a jak wpadnie tu jeszcze szwagier stryja, to dopiero będzie się działo....

Ja już dawno podejrzewam tutejszą pewną osobę o bycie moim TŻem.

Qra, bo wszyscyyyyy Polacyyyy to jedna rodzinaaaaa

SEKS W NIEBIE :o)
(.) Faszym a Natura
KLAMSTWO PRZEDWYBORCZE...
Wyrok.
Re: # siedlisko-śmierdlisko "mundrości" trolla Robakksa