Niedaleko pada jabłko terroru od drzewa idealizmu.

Temat: Re: Niedaleko pada jabłko terroru od drzewa idealizmu.
Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL wrote:

> ...co zresztą świadczy o ich poziomie.

Przecież nie będziemy go specjalnie dla Ciebie obniżać :-D

Stalker

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 18 Mar 2010 15:15:14 +0100, Przemysław Debski napisał(a):

> niczym opętana,

> No jakże to. Przecież nikt nie mówi że trzeba było od razu szarpać dzieciaka,
> dotykać czy ingerować. Ale przecież mogłaś podejść i kulturalnie zagaić "chyba
> wiem jak mogła bym pani pomóc, sugeruję w tej sytuacji oblać dziecko zimną
> wodą". Mięknie pała ? ;)
>
> Na post po zbóju zaprosił
> P.D.

Gdzieś pisałam o oblewaniu, dupku?

PLONK chama.
--

Ikselka.

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 18 Mar 2010 15:19:23 +0100, Stalker napisał(a):

> Przecież nie będziemy go specjalnie dla Ciebie obniżać :-D
>
> Stalker

Wiesz co, Stalkie, z Ciebie baba jest, pasujesz idealnie do tego poziomu.
PLONK zbabialego tatusia.
--

Ikselka.

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Nie masz w takim razie najmniejszego pojęcia o tym. Istnieje "fala", czyli
nieformalne rządy silniniejszych, starszych nad młodszymi. Falę popierają po
cichu ci wszyscy, którzy przychodzą odbębnić swoje do pracy- bo mają spokój,
nie muszą w nic ingerować. Samo to generuje zło. Jak do tego jeszcze trafi
się (a takich pełno) wychowawca albo ksiądz o mentalności klawisza- to
dzieci do końca życia nie zapomną tego domu dziecka. Sadysta czy pedofil?
Jak najbardziej znajdziesz i tu, i tu. I to nawet specjalnie nikt tego nie
ukrywa. Jeśli chodzi jednak o państwowe domy dziecka- to prasowo temat jakby
mało chwytliwy. Pedofil- ksiądz? O tak, to się wydrukuje.
A najgorzej przegrane mają rodzinne domy dziecka- gdzie się najpierw taki
dom w moment rozwiązuje (robi to urzędniczka z opieki, na przykład, a pani
sędzia sądu rodzinnego potem jej to zatwierdzi), rzekomego (czy też
prawdziwego) pedofila wyprowadza się w kajdankach (jeden w Krakowie po czymś
takim powiesił się, w Łodzi- jakoś wytrzymał. Obaj byli niewinni- no ale ten
w Łodzi po raz któryś się przeprowadza...)-
a_w_państwowym_prowadzi_się_dochodzenie_podczas_któr
ego_kogoś_takiego_ewentualnie_się_zawiesza_lub_nie.
Jeśli nie słyszałeś o sadystach czy pedofilach w państwowych domach dziecka-
to w takim razie zmień filtry:-)

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

XL wrote:

> Wiesz co, Stalkie, z Ciebie baba jest, pasujesz idealnie do tego poziomu.
> PLONK zbabialego tatusia.

No, to żeś se nagrabił...
J.

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

krys wrote:

> No, to żeś se nagrabił...

Spadło to na mnie jak grom z jasnego nieba. Pojęcia nie mam jak sobie
teraz z tym poradzić, w zasadzie zawalił mi się świat :-(

Ale wiem, zapytam na psp jak sobie radzić z takim wykluczeniem :-D

Stalker

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zażółcony" <z...@g...on.pl> napisał w wiadomości

> He, he ... Dawno już nie używałem słowa 'projekcja', ale ta jest taka
> śliczna, że nie mogłem ;)
> No ale w takim razie życzę sobie miłego odpoczynku ;)

Nie namawiałem się z Ixi. Jednak i ja mam (co Ci pisałem wiele razy) bardzo
podobne wrażenie. I także takie,
że_chyba_nigdy_nie_bierzesz_pod_uwagę_czyjegoś_zdani
a. Napisałem Ci kiedyś:
"mentalnie- zero". Niestety- takie mam wrażenie. Nawet tam, gdzie można
podejść tylko sercem, Ty włączasz rozum (zamiast, oczywiście). Ba! Kiedyś
(jak zgaduję- oburzony)- wyrzuciłeś mi, że przecież poświęcasz mi bardzo
dużo czasu- a ja nie chcę z tego skorzystać. To własnie to, co napisała Ixi:
męczysz się i podejmujesz wręcz nadludzki wysiłek, żeby odpisać. I jeszcze
siędziwisz, jak ktoś może tego nie docenić, niewdzięcznik jeden. To jest to,
co staram CI sięwytłumaczyć od dawna: Tobie chyba nikt nie jest potrzebny do
dyskusji. Sam sobie wystarczasz. Bo Ty się nie potrafisz przejrzeć w drugim
człowieku.

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Stalker pisze:

> Spadło to na mnie jak grom z jasnego nieba. Pojęcia nie mam jak sobie
> teraz z tym poradzić, w zasadzie zawalił mi się świat :-(

Wspieramy, wspieramy...

> Ale wiem, zapytam na psp jak sobie radzić z takim wykluczeniem :-D

Jeżeli Cię to pocieszy, to XL dzisiaj Dębskiemu sprzedała plonka i cb
też ponoć u niej w KF-ie siedzi, a to swoją drogą ciekawe, bo nie tak
dawno coś do niego pisała. Generalnie nie jesteś sam :)

--

Paulinka

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stalker" <t...@i...pl> napisał w wiadomości

> Przecież nie będziemy go specjalnie dla Ciebie obniżać :-D
>
> Stalker

W czyim imieniu to napisałeś?

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron, cholernie zaciekawiony

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 18 Mar 2010 15:30:13 +0100, Chiron napisał(a):

> [...]
> a_w_państwowym_prowadzi_się_dochodzenie_podczas_któr
ego_kogoś_takiego_ewentualnie_się_zawiesza_lub_nie.

Dokładnie.

> Jeśli nie słyszałeś o sadystach czy pedofilach w państwowych domach dziecka-
> to w takim razie zmień filtry:-)

Tyż radzę :-)
--

Ikselka.

SEKS W NIEBIE :o)
(.) Faszym a Natura
KLAMSTWO PRZEDWYBORCZE...
Wyrok.
Re: # siedlisko-śmierdlisko "mundrości" trolla Robakksa