Niedaleko pada jabłko terroru od drzewa idealizmu.

Temat: Re: Niedaleko pada jabłko terroru od drzewa idealizmu.
Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> Raczej jest odwrotnie - to XL od dawien dawna siedzi u CB w KF.

Dzisiaj XL obwieściła, że ma cb w KF-ie.

--

Paulinka

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-03-18 18:46, niebożę Paulinka wychynęło i cichym głosikiem
ryknęło:

> Dzisiaj XL obwieściła, że ma cb w KF-ie.

Ten KF to mi urasta do jakiegoś baśniowego Sezamu, gdzie się chowa
skarby przed okiem pospólstwa po to, by w ciemności nocy móc się im
poprzyglądać a ich pięknem ponapawać.

Qra

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

zażółcony pisze:

> Że ja ?

Nie, narcyz ;)

Ewa

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:
> W Usenecie Vilar <v...@U...TO.op.pl> tak oto plecie:

> Ja już dawno podejrzewam tutejszą pewną osobę o bycie moim TŻem.

No wiesz, Panslavi jest ojcem Twojego dziecka przecież. ;)

Ewa

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:
> Dnia 18-marzec-10, zażółcony wlazł między psychopatów i wykrakał:

> vilar z medeą będą siostrami, a okaże się że ty vilara eksem jesteś.
> toż to dopiero będzie balecik!

Bo tu się kręci prawdziwy brazylijski serial w tysiącach odcinków. :)

Ewa

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:
> Dnia 18-marzec-10, medea wlazł między psychopatów i wykrakał:

> bez problemu wyobraziłem sobie różowy kuperek.

U Dębskiego?

Ewa

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ender pisze:

> Coś lepszego niż bylejakość.
> Ciężko tak jednym słowem, czy zdaniem.
> Po prostu coś lepszego ;-)

No tak, ale tutaj trzeba by zapytać o kryteria "lepszości". No i byśmy
się tak kręcili w kółeczko.

> Nie wiem co mam odpuścić? Myślenie?
> Nie robię sobie żadnego ciśnienia, w odróżnieniu pewnie od niektórych ;-)

Ale to nie ja budzę się codziennie o czwartej nad ranem i nie mogę zasnąć...

Ewa

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

cbnet pisze:

> PS: BTW odplonkowałem Ewkę i przynajmniej na razie może tak zostać. ;)

Aaaa, to już teraz wiem dlaczego śniło mi się dzisiaj, że częstujesz
mnie czekoladkami. ;)

Ewa

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "medea" <X...@p...fm> napisał w wiadomości

> Bo tu się kręci prawdziwy brazylijski serial w tysiącach odcinków. :)
>
> Ewa

A potem okaże się, że Ixi jest zaginionym dzieckiem Paslaviego herbu Sas....

Jak u Szekspira....

Chyba mamy talent!

MK

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-03-18 19:04, niebożę medea wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:

> No wiesz, Panslavi jest ojcem Twojego dziecka przecież. ;)

Ja mam akurat na tyle dużo dzieci, że mogę się podzielić. Tym szczęściem
niewysłowionem.

Qra

SEKS W NIEBIE :o)
(.) Faszym a Natura
KLAMSTWO PRZEDWYBORCZE...
Wyrok.
Re: # siedlisko-śmierdlisko "mundrości" trolla Robakksa