Niedaleko pada jabłko terroru od drzewa idealizmu.

361. Data: 2010-03-12 13:39:26

Temat: Re: Niedaleko pada jabłko terroru od drzewa idealizmu.
Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie tren R <t...@n...sieciowy> tak oto plecie:

> Dnia 12-marzec-10, Chiron wlazł między psychopatów i wykrakał:

> idź na spacer. ja właśnie odwiedziłem z ryśkiem okoliczny las, dumając czy
> by jakiegoś porzuconego, suchego i złamanego drzewa nie przykitrasić na
> opał. a rysiek dumał jak tłuc lud na kałużach

Nie będę wnikać, po jakim Ty lesie się szlajasz...

> - najlepiej butami, jak
> ojciec nie widzi.
> obydwa nasze dumania były wydumane - ja nie przykitrasiłem, a wszystko
> widziałem.
> no, ale sąsiad mój, pan wiesław, sprezentował ryśkowi miecza, co go
> właśnie przed chwilą gdzieś był znalazł. plastikowego, zielonego starego
> badziewia. cudo!
> idź na spacer, może też znajdziesz coś wspaniałego?
> :)

Chyba pójdę też na spacer.

Qra, bo wieczorem tyrka się szykuje spora

362. Data: 2010-03-12 13:44:53

Od: "czerwony" <c...@s...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> no - jak pomyślę, czego on w życiu nie doświadczył, to rzeczywiście tak
> jest. np - prowadził objazdowe kino. był bokserem. kolarzem. w czerwonych
> beretach służył. ze szkoły muzycznej go wywalili pierwszego dnia. zabił
> człowieka prowadząc samochód - a był instruktorem jazdy. no i był
> najprzystojniejszym ciachem w swojej wsi. należał do klubu kawalerów, z
> legitymacją o nr 1. i pierwszy z tego klubu się musiał wypisać.
>
> dużo tego.
No to ostra jazda ;)))
A jak poznał Twoją mamę i jak się z nią zwiazał ?
Był także najprzystojniejszym ministrantem ? ;)

363. Data: 2010-03-12 13:46:15

Od: "czerwony" <c...@s...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <e...@o...eu> napisał w wiadomości

> Poza gramatyką, Droga Vilar- przypadki nie istnieją. Wiesz- jeśli są
> przypadki, to przypadkiem może się okazać, że i Boga nie ma- zupełnym
> przypadkiem. Ponieważ nie mam wątpliwości co do istnienia Boga- takoż nie
> uznaję przypadków

Mam dla Ciebie trudne pytanie: co myślisz o kreacjonistach ? Sensowni goście
?

364. Data: 2010-03-12 13:47:39

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 12-marzec-10, Qrczak wlazł między psychopatów i wykrakał:

> W Usenecie tren R <t...@n...sieciowy> tak oto plecie:

> Fak-t, Ty masz córki!

a właśnie - córki zostają przy domu, to syny se latają.good.

--

naikoon ruotsalainen lätkäpeluri sinua umpihangessa!

365. Data: 2010-03-12 13:48:09

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 12-marzec-10, Qrczak wlazł między psychopatów i wykrakał:

> W Usenecie tren R <t...@n...sieciowy> tak oto plecie:

> Dużo nie brakuje.

jakieś 70 mld chyba

--

tu była sygnaturka tymczasowa, ale jest obecnie niedostępna. przepraszamy.

366. Data: 2010-03-12 13:48:57

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 12-marzec-10, Qrczak wlazł między psychopatów i wykrakał:

> W Usenecie tren R <t...@n...sieciowy> tak oto plecie:

> Nie będę wnikać, po jakim Ty lesie się szlajasz...

lóóóóóóóód!

> Qra, bo wieczorem tyrka się szykuje spora

wytrawne?

--

politycznym sygnaturkom mówimy stanowcze "zaraz wracam"

367. Data: 2010-03-12 13:50:07

Od: "czerwony" <c...@s...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wiesz, zawsze jest coś za coś. Dar za cenę - cena za dar.
> Stąd moje nieskrępowane pytanie o Dar.

Bo dzieci to po prostu bardzo ciekawi ludzie są.

368. Data: 2010-03-12 13:50:47

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 12-marzec-10, czerwony wlazł między psychopatów i wykrakał:

> Użytkownik "tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w wiadomości

> No to ostra jazda ;)))
> A jak poznał Twoją mamę i jak się z nią zwiazał ?
> Był także najprzystojniejszym ministrantem ? ;)

był ministrantem, jak ja już miałem naście lat.
a ja wtedy już nie chciałem być ministrantem- co będę ojcu konkurencję
robił.
a jak poznał mamę, to nie mam pojęcia. pewnie go musiała poderwać, bo on
trochę birbancik był :)

--

Towarzysz generał. Członek Informacji Wojskowej.
Organizacji "o klasę przewyższającej Gestapo".

http://www.youtube.com/watch?v=aCR_H9Bl2Cc

369. Data: 2010-03-12 14:00:37

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie czerwony <c...@s...onet.pl> tak oto plecie:

> Użytkownik "tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w wiadomości

> No to ostra jazda ;)))
> A jak poznał Twoją mamę i jak się z nią zwiazał ?
> Był także najprzystojniejszym ministrantem ? ;)

Przy takich pomysłach małżonka nie dziwię się, że mamusia do Bozi się
zaczęła częściej uśmiechać.

Qra

370. Data: 2010-03-12 14:01:52

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie tren R <t...@n...sieciowy> tak oto plecie:

> Dnia 12-marzec-10, Qrczak wlazł między psychopatów i wykrakał:

> jakieś 70 mld chyba

Mówisz, że za mało, by przeżyć?

Qra

SEKS W NIEBIE :o)
(.) Faszym a Natura
KLAMSTWO PRZEDWYBORCZE...
Wyrok.
Re: # siedlisko-śmierdlisko "mundrości" trolla Robakksa