Niedaleko pada jabłko terroru od drzewa idealizmu.

751. Data: 2010-03-17 11:42:09

Temat: Re: Niedaleko pada jabłko terroru od drzewa idealizmu.
Od: zażółcony <z...@g...on.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ender" <e...@n...net> napisał w wiadomości
news:hnq8nu$8pm$1@news.onet.pl...

> Jak już pisałem, jak auto ma na liczniku 250km/h
> to wcale nie trzeba tyle nim jeździć z powodów,
> które niestety nie każdy potrafi dostrzec.
> Myślę jednak, że miał rację, choć widział tylko do pół mojego horyzontu
> zdarzeń.
Znaczy się nie przyjął jako 'najlepszych' Twoich uzasadnień dla tego
stanu rzeczy.

752. Data: 2010-03-17 11:42:32

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ender pisze:

> No przecież ci tłukę od rana, że masz blokadę percepcji.

Acha, ze nie percepuje tak, jak Ty, to juz blokada.

> Ponieważ chociaż mamy najwyraźniej jej różne definicje,
> to mają one jednak pewną część wspólną, której tobie najwyraźniej
> zaczyna brakować.

W porownaniu z Twoimi mozliwosciami percepcji otaczajacego swiata, mam
rzeczywiscie pewne braki.

> Skończ wiec rżnąć nierozgarniętą

Siem wydalo...

> i jak masz ochotę,
> to poruszaj się w obszarach, które pozwolą ci przynajmniej na jakieś
> nieodległe wnioski czy przemyślenia.
> Krótko mówiąc, to jest ostatnia prośba o refleksje.

W jakim temacie chcesz, bym sie zreflektowala? Zdrady?

> Jak nie, to wiesz co ci w co ;-)

Pieszczoty zostawmy na pozniej. ;-)
I.

753. Data: 2010-03-17 11:42:58

Od: w_e <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Stalker pisze:

> Wybacz Redart, ale dałem crossa na psd,
>
> Stalker

To już lepiej było zacytować lub dać linka, a nie przenosić tutaj,
tamtejszej dyskusji.
--
w_e

754. Data: 2010-03-17 11:44:42

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Vilar wrote:

> Przepraszam, a czy ktoś ruszył dupkę, żeby jakoś jej pomóc? Ktoś jakoś
> zareagował?
> Dzieci czesto uspokają się w obecności "obcych"

To samo sobie pomyślałem :-) Zaproponowałbym mamie pomoc...

Stalker

755. Data: 2010-03-17 11:45:29

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Vilar pisze:

> Przepraszam, a czy ktoś ruszył dupkę, żeby jakoś jej pomóc? Ktoś jakoś
> zareagował?
> Dzieci czesto uspokają się w obecności "obcych"

> Nie przeszłaś nawet dwóch kroków w jej butach.....
> Mnie byłoby niepomiernie głupio, tak kategorycznie osądzać ludzi.

Dokładnie i czołg!

Ewa

756. Data: 2010-03-17 11:49:02

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marchewka wrote:

> [...]
> tego typu akcji dziecka powinna byc stanowcza odpowiedz rodzica. A
> pierwsze proby tego typu maja miejsce zazwyczaj, jak dziecko ma ok. 1,5
> roku.

> Niestety, bardzo wielu rodzicow nie radzi sobie ze swoimi dziecmi.
> A dyskusja na psd dotyczyla 2-latka i tzw. buntu 2-latka. Nazwa sama w
> sobie jest dosc ulomna, bo sugeruje bunt wobec rodzicow, co jest
> nieprawda. W wypadku 2-latka jest to przede wszystkim brak mozliwosci
> zapanowania nad swoimi emocjami, u podlozu ktorego stoi niestabilnosc

To jest to co opisałem w innym wątku :-) XL się czas skleił :-)

Stalker

757. Data: 2010-03-17 11:49:47

Od: zażółcony <z...@g...on.pl> szukaj wiadomości tego autora

> eee tam zaraz problemy.
> Owszem, trochę niepokojące,
> czy te 'zboczenie' będzie w miarę stabilne,
> ale jak dotąd ja tam widzę więcej korzyści z niego
> niż problemów i dlatego uważam je za raczej cenną właściwość,
> z którą wolałbym raczej nie polemizować ;-)

W fizyce istnieje pojęcie bariery potencjału, a w matematyce
minimum lokalnego.
To takie miejsce, z którego, jak się rozglądasz na boki
- zawsze jest gorzej, pod górę.
Trzeba inwestować energię, pogorszyć wynik. To zawsze się
źle kojarzy.

Ja się zastanawiam - dlaczego w twoim życiu jest tak mało analogii
do życia Twoich rodziców. Choćby z takiego prostego punktu
widzenia - oni mieli dziecko(dzieci ?) - a Ty o sobie pisałeś nawet
"doskonale zdaję sobie sprawę, że nie nadaję się na ojca".
Czujesz się gorszy pod tym względem od nich ?

Tak w ogóle: pochodzisz z pełnej rodziny, takiej pełnej przynajmniej
kilkanaście godzin na dobę - czy raczej typ ojciec-marynarz/wyjechał do RFN
i przysyła pieniądze/... ?

758. Data: 2010-03-17 11:51:11

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Stalker pisze:

> To jest to co opisałem w innym wątku :-) XL się czas skleił :-)

Plus to, ze nie rozumie (jak znaczna czesc rodzicow, zreszta), ze
2-latek to zupelnie inny pod wzgl. emocjonalnym czlowieczek, niz 3-4-latek.
I.

759. Data: 2010-03-17 11:51:58

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

zażółcony pisze:
> A teraz poproszę o referencje.
> jakieś poparcie w artykułach psychologicznych, może być nawet prasa
> katolicka
> (tak, wpadłem w desperację) - ale cokolwiek poza Twoimi słowami - że
> terapia
> szokowa, silne bodźce i "trzeba jak najszybciej przerwać histeryczny atak".

Oj, obawiam sie, ze za duzo wymagasz.
I.

760. Data: 2010-03-17 11:53:35

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marchewka wrote:

> Plus to, ze nie rozumie (jak znaczna czesc rodzicow, zreszta), ze
> 2-latek to zupelnie inny pod wzgl. emocjonalnym czlowieczek, niz 3-4-latek.

Ale to IMO wynika z tego sklejenia...

Stalker

SEKS W NIEBIE :o)
(.) Faszym a Natura
KLAMSTWO PRZEDWYBORCZE...
Wyrok.
Re: # siedlisko-śmierdlisko "mundrości" trolla Robakksa