Re: Niemcy robią zapasy.

Newsgroups: pl.rec.kuchnia
From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
Subject: Re: Niemcy robią zapasy.
<583d78e9$0$15190$65785112@news.neostrada.pl>
<s...@f...lasek.waw.pl>
<583d90d0$0$646$65785112@news.neostrada.pl>
Date: Tue, 29 Nov 2016 16:12:17 +0100

Pani Ewa napisała:

> Mnie to nawet pytali, czy szczepię. Oczywiście z lekkim naciskiem na tak.
> Ale dużo dziewczyn migało się podając różne powody.
> Może nie jest tak źle, tylko po prostu tak trafiłam.

To jest decyzja typu "szczepię, nie szczepię", czy szczepię teraz,
albo poczekam kilka tygodni aż młody oswoi się z tym światem?

> Dla zachowania konsekwencji powinno się także nie promować zbytniej
> higieny ani białych rękawiczek.

Nie, to nie jest zachowaniem konsekwencji. Konsekwentnym myśleniem jest
"nic nam tu nie grozi, bo używam szczypczyków do cukru; a kot jest
niewychodzący".

> "Fakt, że w połowie XX wieku polio zaatakowało USA i inne bogate kraje,
> najkrócej da się wyjaśnić nadmiarem higieny. Im jakiś kraj był
> biedniejszy, tym miał gorszą higienę, ale dzięki temu organizmy ludzi,
> stykając się stale z różnymi wirusami, uczyły się z nimi walczyć -
> rozwijały przeciwciała niedopuszczające do rozwoju choroby."
> http://wyborcza.pl/alehistoria/1,121681,13486083,Pol
io_choroba_bogatych.html

> Tak więc i higiena ma swoje skutki uboczne.

Zwłaszcza źle pojęta. Albo kompletnie niepojęta.

--
Jarek