Niemcy robią zapasy.

151. Data: 2016-11-29 22:09:03

Temat: Re: Niemcy robią zapasy.
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<583d273d$0$654$65785112@news.neostrada.pl>,

> i wyszła kulturka

Coolturka. Specially for you.

--
XL

152. Data: 2016-11-29 22:11:56

Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> [...]
warsztatach-oczyszczajacych.html>

> Owszem, przebadaną najlepiej jak tylko można - od wieków piją ją ludzie na
> tym terenie i poza kilkoma przypadkami utonięcia w studni nie stwierdzono
> szkodliwości. Znacznie dłużej ją tu ludzie piją, niż są szczepieni. Dlatego
> jak minie pierwsze 500 lat szczepień, to dopiero wtedy będzie jakiś
> materiał do badań, tymczasem spadaj, daj znać za 500 lat, o ile ci
> szczepionka życie przedłużyła. :-D

masz od wieków wodociąg? szacun.
a zawartośc studni przez te wieki też się trochę zmieniła od czasów jak
30 lat było sędziwym wiekiem

--
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

153. Data: 2016-11-29 22:14:43

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

masti <g...@t...hell> wrote:

> a ilości potrzebne do zachorowania są mniejsze bo niektórym się wydaje,
> żę wszystko odkażą i wydezynfekują. ale wirusy i bakterie rosną w siłę
> od tego

Od czego innego - im więcej szczepionych, tym większe ilości dzikich (czyt.
niebadanych tj. nieprzewidywalnych) wirusów i bakterii z ich organizmów w
wydalinach--->>>w ściekach--->>>w otoczeniu człowieka.

--
XL

154. Data: 2016-11-29 22:16:39

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Animka <a...@t...wp.pl> wrote:

> Chyba ten chlor już był lepszy niż ozon. Często mnie skóra szczypie po
> tej wodzie ozonowanej.
> Na dodatek zostaje biały parszywy osad na metalicznym zlewozmywaku i
> ciągle poleruję.

To akurat tylko osad wapienny - masz twardą wodę. U mnie też potworne
ilości tego.

--
XL

155. Data: 2016-11-29 22:20:31

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

masti <g...@t...hell> wrote:

warsztatach-oczyszczajacych.html>

> masz od wieków wodociąg? szacun.

Piątka z czytania! Gorzej z percepcją, znacznie.

> a zawartośc studni przez te wieki też się trochę zmieniła od czasów

Jak wykażesz, jaka była -set lat temu, to uwierzę.
Ty w ogóle czytasz te swoje bzdety?

--
XL

156. Data: 2016-11-29 22:23:51

Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> Niestety nie jest to aż tak proste, jak głoszą twoje netowe cytaty, panie
> Lincoln.

jeśli fakty nie zgadzają się Twoją teorią to tym gorzej dla faktów?

--
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

157. Data: 2016-11-29 22:32:11

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

masti <g...@t...hell> wrote:

> jeśli fakty nie zgadzają się Twoją teorią to tym gorzej dla faktów?

Oddawaj, to MOJE pytanie!

--
XL

158. Data: 2016-11-29 22:38:31

Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

warsztatach-oczyszczajacych.html>

> Piątka z czytania! Gorzej z percepcją, znacznie.

> Jak wykażesz, jaka była -set lat temu, to uwierzę.

http://www.historycy.org/index.php?showtopic=15134
<https://pl.wikipedia.org/wiki/Oczekiwana_dalsza_d%C
5%82ugo%C5%9B%C4%87_trwania_%C5BCycia#Zmiany_d.C5.82
ugo.C5.9Bci_.C5.BCycia_ludzkiego_na_przestrzeni_dzie
j.C3.B3w>
itd...
pomóc Ci w Googlaniu?

> Ty w ogóle czytasz te swoje bzdety?

niestety czytam twoje

--
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

159. Data: 2016-11-29 23:16:12

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> To jest decyzja typu "szczepię, nie szczepię", czy szczepię teraz,
> albo poczekam kilka tygodni aż młody oswoi się z tym światem?

Trudno mi powiedzieć. Niektóre w każdym razie tłumaczyły chęcią zakupu
innej (czyt. lepszej od oferowanej przez NFZ) szczepionki. Jedna nie
szczepiła "bo starszego dziecka też nie szczepiła i nic się nie stało
(czyt. nie zachorowało)."

Ewa

160. Data: 2016-11-29 23:17:12

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 29.11.2016 o 21:45, Ikselka pisze:

> Nie są przebadane i nie są dobre. Gdyby takie były, na opakowaniu byłyby
> wymienione konkretnevskutki uboczne oraz ich częstotliwość w grupie
> badanej

Skan mam wrzucić?

Ewa

Moje pożyteczne fobie...
Coś elektrycznego do tarcia ziemnieków
Co zamiast pracowitego rogala na 11 listopada?
Nowa wersja programu dietetycznego Ananas2_50
Amazon India Coupons