Niemcy robią zapasy.

291. Data: 2017-01-19 13:43:50

Temat: Re: Niemcy robią zapasy.
Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

16 Jan 2017 22:52:49 GMT, w <587d4ec1$0$660$65785112@news.neostrada.pl>,
Ikselka <i...@g...pl> napisał(-a):

> Jeśli chcesz mnie o coś spytać, wyrażaj się gramatycznie i logicznie.
> Może odpowiem.

Przapraszam, widać pomyliłem się w ocenie poziomu bystrości.

To może ja zapytam czy jesteście za tym, aby państwo oferowało noclegownie dla

292. Data: 2017-01-19 14:35:58

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

r...@k...pl <r...@k...pl> wrote:
> 16 Jan 2017 22:52:49 GMT, w <587d4ec1$0$660$65785112@news.neostrada.pl>,

> Przapraszam, widać pomyliłem się w ocenie poziomu bystrości.

Swojego i owszem.

> To może ja zapytam czy jesteście za tym,

Ach - za tym, poziom bystrości jednak pozwolił na poprawkę.

> aby państwo oferowało noclegownie dla
> bezdomnych.

Tak.

> Jeżeli tak, to ilu zaprosiliście do swych domów?

Moje domy są prywatne, nie państwowe.

--
XL

293. Data: 2017-01-19 19:01:40

Od: samya <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19.01.2017 o 13:43, r...@k...pl pisze:
> [...]
> bezdomnych.
> Jeżeli tak, to ilu zaprosiliście do swych domów?

Zadnego, bo panstwo oferuje noclegownie dla bezdomnych.

@

294. Data: 2017-01-19 19:11:02

Od: samya <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 16.01.2017 o 18:34, r...@k...pl pisze:
> [...]
> bezdomnych.
> Jeżeli tak, to ilu zaprosiliście do swych domów?

Nie odpowiada sie pytaniem na pytanie, to raz.
Dwa - nie trzeba byc az tak milosiernym, zeby zapraszac nieznanego
bezdomnego we wlasne progi, zawsze mozna wesprzec finansowo (i nie
tylko) instytucje, ktore oferuja pomoc ludziom w potrzebie.
Zrobiles/robisz to ?

A zeby bylo w temacie, niemiecka i europejska "dobroczynnosc"
doprowadzila do tego, ze w krajach cywilizowanych ich mieszkancy boja
sie wyjsc na ulice, wejsc do pubu czy wsiasc do tramwaju.

@

295. Data: 2017-01-19 19:59:02

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

samya <s...@p...onet.pl> wrote:

> Nie odpowiada sie pytaniem na pytanie, to raz.
> Dwa - nie trzeba byc az tak milosiernym, zeby zapraszac nieznanego
> bezdomnego we wlasne progi

http://www.polsatnews.pl/wiadomosc/2015-12-30/uchodz
ca-okradl-rodzine-krolewska-szwecji-ktora-przyjela-g
o-pod-swoj-dach/

--
XL

296. Data: 2017-01-19 21:09:22

Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

19 Jan 2017 13:35:58 GMT, w <5880c0bd$0$15195$65785112@news.neostrada.pl>,
Ikselka <i...@g...pl> napisał(-a):

> Swojego i owszem.

Swoje może i tak, twojego na pewno.

> Ach - za tym, poziom bystrości jednak pozwolił na poprawkę.

Staraj się być jeszcze bardziej płytka, dobrze ci to wychodzi :)

> Tak.

> Moje domy są prywatne, nie państwowe.

Czyli najwyraźniej pytanie do kogoś, popierającego pomoc uchodźcom przez
państwo, ilu przyjął uchodźców, po prostu było skutkiem chwilowego obniżenia IQ
(twojego, jakbyś znowu miała wątpliwości).

297. Data: 2017-01-19 21:10:22

Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Thu, 19 Jan 2017 19:01:40 +0100, w
<7...@p...onet.pl
<s...@p...onet.pl> napisał(-a):

> Zadnego, bo panstwo oferuje noclegownie dla bezdomnych.

Zakładamy, że nie oferuje. Ziobro zresztą cofa subwencje dla ośrodków pomocy
maltretowanym kobietom, tak więc możesz się wykazać.

298. Data: 2017-01-19 21:12:45

Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Thu, 19 Jan 2017 19:11:02 +0100, w
<8...@p...onet.pl
<s...@p...onet.pl> napisał(-a):

> Nie odpowiada sie pytaniem na pytanie, to raz.

Ktoś mnie o coś pytał?

> [...]
> bezdomnego we wlasne progi, zawsze mozna wesprzec finansowo (i nie
> tylko) instytucje, ktore oferuja pomoc ludziom w potrzebie.

Regularnie co miesiąc i co roku. A ty?

> A zeby bylo w temacie, niemiecka i europejska "dobroczynnosc"
> doprowadzila do tego, ze w krajach cywilizowanych ich mieszkancy boja
> sie wyjsc na ulice, wejsc do pubu czy wsiasc do tramwaju.

Demonizujesz, ale najwyraźniej te lepsze gazetki czytasz. Co nie zmienia jednak
faktu, że parę takich miejsc sobie wychodowali. My zresztą też, i to bez
imigrantów.

299. Data: 2017-01-19 22:05:19

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

r...@k...pl <r...@k...pl> wrote:
> [...]
> państwo, ilu przyjął uchodźców, po prostu było skutkiem chwilowego obniżenia IQ
> (twojego, jakbyś znowu miała wątpliwości).

Tak jak myślałam - moja rozmowa z kimś, kto od początku nie potrafi się
poprawnie wysłowic, jest bezcelowa.

--
XL

300. Data: 2017-01-20 10:21:43

Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

19 Jan 2017 21:05:19 GMT, w <58812a0f$0$15193$65785112@news.neostrada.pl>,
Ikselka <i...@g...pl> napisał(-a):

> Tak jak myślałam - moja rozmowa z kimś, kto od początku nie potrafi się
> poprawnie wysłowic, jest bezcelowa.

A merytorycznie -- dlaczego ty możesz pytać, a inni ciebie już nie mogą?

Moje pożyteczne fobie...
Coś elektrycznego do tarcia ziemnieków
Co zamiast pracowitego rogala na 11 listopada?
Nowa wersja programu dietetycznego Ananas2_50
Amazon India Coupons