No i brakło na siatki.

11. Data: 2020-05-15 13:00:45

Temat: Re: No i brakło na siatki.
Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> Staram się. Różnie mi wychodzi, ale widział kto drogę do świętości bez
> pokus?
> ---
> A ta Jego Matki? ;)

,,Ta" co?
---
Droga swietosci :)

> O POkusach cicho ale te miecze...

Jakie miecze?
---
Miecz.
Co serce przeniknol

> Rok życia. Mało? To spory ułamek mego długiego życia.
> ---
> Trzeba bylo POstawic na Jedynego Slusznego KA[ndydata]DU[d]KA! ;)
> I sPOkojnie czekac co wytarmoszom z tymi wyborami :D

Mam wysokie wymagania i poziom ideowości, ale zadowolę się Dudą obecnie.
---
lepszy Dudek w garsci niz Bosak na bosaka ;P

JA W PO?!
---
E tam. Nie.
W szrankach prezydenckich
Jako niezalezna kandydatka ;P

12. Data: 2020-05-15 16:31:59

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-05-15 11:02, XL wrote:

> [...]
>>

> JA W PO?!
> Absurd. Oni KObiety traktują jako mięso armatnie. Czasami się zastanawiam,
> dlaczego NIGDY nie eksponują MĄDRYCH kobiet, a tylko te głupie jak but z
> lewej nogi. Same wybierane ?
> Więc nie mam szans ze względu na to. POmijam już, że to dla mnie w ogóle
> obca opcja POlityczna oraz że w ogóle nie mam tego typu aspiracji. Na
> liście wyborczej RN znalazłam się raz, i to z łapanki - lokalna struktura
> liczyła wtedy 15 osób, z tego aktywnych 10, więc jako członkini zarządu nie
> mogłam odmówić. Przynajmniej takie były wobec mnie oczekiwania na tę

Karyny i kuce...

http://akapedia.pl/Kategoria:Karyny
http://akapedia.pl/Kuc

13. Data: 2020-05-15 16:34:56

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-05-15 16:31, Izaura wrote:

> Karyny i kuce...
>
> http://akapedia.pl/Kategoria:Karyny
> http://akapedia.pl/Kuc

//i nieco o karynizmie...
http://akapedia.pl/Karynizm

14. Data: 2020-05-15 21:14:22

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<m...@g...com> wrote:

> ,,Ta" co?
> ---
> Droga swietosci :)

Jej to podobno raczej żadna :-)

> Jakie miecze?
> ---
> Miecz.
> Co serce przeniknol

Nie kojarzę, sorry.

> Mam wysokie wymagania i poziom ideowości, ale zadowolę się Dudą obecnie.
> ---
> lepszy Dudek w garsci niz Bosak na bosaka ;P

O, to jest dobre - POżyczam :-)

> JA W PO?!
> ---
> E tam. Nie.
> W szrankach prezydenckich
> Jako niezalezna kandydatka ;P

Znam lepsze sposoby wykorzystania moich ciężko zarobionych pieniędzy, niż
wrzucanie ich w polityczne szambo.
--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

15. Data: 2020-05-15 21:25:34

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Izaura <d...@d...net> wrote:

> Karyny i kuce...
>
> http://akapedia.pl/Kategoria:Karyny
> http://akapedia.pl/Kuc

No i w punkt. Kuce są nie do wytrzymania. Miałam okazję do
niewytrzymywania. Skąd oni się wykopują..,

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

16. Data: 2020-05-15 21:27:31

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Izaura <d...@d...net> wrote:

> //i nieco o karynizmie...
> http://akapedia.pl/Karynizm

Coś w tym jest. Ale w RN tego typu zjawiska ani ani. Też ciekawe.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

17. Data: 2020-05-16 02:08:03

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-05-15 21:25, XL wrote:

> No i w punkt. Kuce są nie do wytrzymania. Miałam okazję do
> niewytrzymywania. Skąd oni się wykopują..,

Podobno zyja w piwnicach...?

18. Data: 2020-05-16 02:18:08

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-05-15 21:27, XL wrote:

> Coś w tym jest. Ale w RN tego typu zjawiska ani ani. Też ciekawe.

Moze z braku aksjomatow korwinizmu...?

http://akapedia.pl/Korwinizm
http://akapedia.pl/Aksjomaty

19. Data: 2020-05-16 02:28:44

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> ,,Ta" co?
> ---
> Droga swietosci :)

Jej to podobno raczej żadna :-)
---
Oj cheretyzujesz jak karyny ;P
Kto nie zbladzil nie znaczy ze
nie mial okazji ;)

> Jakie miecze?
> ---
> Miecz.
> Co serce przeniknol

Nie kojarzę, sorry.
---
Echhh...
Starzec Symeon siem klania...
Wtroc do brewiario, dobrze ci
zrobi przed wielkim finiszem ;)

> Mam wysokie wymagania i poziom ideowości, ale zadowolę się Dudą obecnie.
> ---
> lepszy Dudek w garsci niz Bosak na bosaka ;P

O, to jest dobre - POżyczam :-)

2wersja:
...niz Bosy w stepie ;P

20. Data: 2020-05-16 11:25:41

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Izaura <d...@d...net> wrote:

> Podobno zyja w piwnicach...?

No tak :-)

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

Jak sie czasy zmienily
Urraaa!!![tujSiemKtoMoze ] SOM "SZCZEPIONKI"! RNA! Niemianskie...
Zadowoleni ludzie
Wybietaliscie?
W poniedzialek 11.05 rusza 5G POlKOmtela w 7 miastach POlski!!! POdpalom im to? ;)