Normalnie nie wiem co o tym myśleć

21. Data: 2009-09-22 06:17:38

Temat: Re: Normalnie nie wiem co o tym myśleć
Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Stalker <t...@i...pl> tak oto plecie:

> Dokładnie, nawet nie wiem czy dziecko do basenu, czy basen do dziecka.
> W basenie powinna być woda, czy lepiej do suchego wrzucić?

My zaczynamy edukację we czwartek.

> No fakt, że nie wiem tej wiedzy :-)
>
> Stalker, Teraz to do wszystkiego instruktorzy są potrzebni.
> Dobrze że jakoś udało mi się dzieci bez pomocy instruktora
> zmajstrować :-D

Życiem rządzą przypadki.

Qra

22. Data: 2009-09-22 08:04:51

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 22 Sep., 07:59, "Marchewka"

> Ty tez byles z ksiazki uczony plywania?
> Iwona

Iwony, normalnie mnie rozwalacie :-)

Przeciez nie dziecko bedzie sie z ksiazki uczyc...
Chodzi o przygotowanie sie nauczyciela

Czy Wasi nauczyciele uczyli Was na zywca, czy wg jakichs zasad?
Jak myslicie, skad znali te zasady? Li tylko z zycia?

Szczegolnie zastanawia mnie jak uczyli Iwon(k)e zeby leczyc?
A damy jej wyrwac cos dla wprawy, za ktoryms razem moze trafi akurat
na zepsuty? Od razu przechodzili do borowania, czy najpierw uczyli
rozpoznawac, ktory zab nadaje sie do leczenia i jakiego?

Stalker, metodyka jest dla nauczyciela, czy dla ucznia?

23. Data: 2009-09-22 08:11:51

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 22 Sep., 04:16, " Iwon(K)a" <i...@g...pl> wrote:

> a to jakim byles ratownikiem? gorniczym??

hutniczym :-)

> ano.

Moze dlatego ze sie jej nie wie, tylko posiada?

Ciekawe w jak bardzo magiczny sposob posiedli wiedze Ci instruktorzy
plywania? To pewnie musi byc ogromny talent i predyspozycje do magii.
Strach byloby pomyslec, ze metodyki pracy na basenie mogli sie z
ksiazek uczyc... Fuj...

> dobrze przynajmniej, ze nie musiales pytac na grupie o ksiazki -
>  "majstrze" :)

A ty korzystalas z instruktora? :-)

Zreszta tutaj sama praktyka to czysta przyjemnosc, aczkolwiek jak sie
wczesniej nie dowiesz np. kiedy mozesz cos zmajstrowac, a kiedy nie
np. z ksiazek, to dochodzenie do tej wiedzy metoda tylko prob i bledow
moze byc... hmmm... kosztowne :-)

Stalker, boje sie pomyslec jak ty sie zeby uczylas leczyc bez teorii,
a tylko w praktyce :-)

24. Data: 2009-09-22 08:13:38

Od: "lemonka" <...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

> My zaczynamy edukację we czwartek.

Widzisz, Stalker, nieważne czy woda w basenie jest, czy jej nie ma.
Ważny jest właściwy dobór dnia tygodnia!

25. Data: 2009-09-22 08:36:31

Temat: Re: Normalnie nie wiem co o tym myslec
Od: "Marchewka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Stalker" <t...@i...pl> napisal w wiadomosci
k.googlegroups.com...
> On 22 Sep., 07:59, "Marchewka"
>
> Iwony, normalnie mnie rozwalacie :-)

U mnie to normalne.

> Przeciez nie dziecko bedzie sie z ksiazki uczyc...
> Chodzi o przygotowanie sie nauczyciela

No, wiem, o co chodzi.

> Czy Wasi nauczyciele uczyli Was na zywca, czy wg jakichs zasad?

Mnie ojciec uczyl bez ksiazki. Ale zeby nie bylo - umie chlop czytac.

> Jak myslicie, skad znali te zasady? Li tylko z zycia?

Sadze, ze tak. Pokolenie powojenne przypuszczalnie nie mialo instruktorow
plywania. A ksiazki czytalo sie inne. Poradniki byly raczej nieznane. No,
chyba, ze takie dla majsterkowiczow, w stylu: jak samemu zrobic krzeslo. A w
latach pozniejszych: jak przewozic bibule.

> Szczegolnie zastanawia mnie jak uczyli Iwon(k)e zeby leczyc?

A to juz nie do mnie pytanie.
Iwona

26. Data: 2009-09-22 08:45:55

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie lemonka <...@a...com> tak oto plecie:

> Widzisz, Stalker, nieważne czy woda w basenie jest, czy jej nie ma.
> Ważny jest właściwy dobór dnia tygodnia!

A żebyś wiedziała!
Poza tym nie wiem, czy od razu na głęboką zostanie rzucony wodę, czy raczej
najpierw sucha zaprawa.

Qra

27. Data: 2009-09-22 08:50:01

Od: "lemonka" <...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Stalker" <t...@i...pl> napisal w wiadomosci
.googlegroups.com..
.

> Ciekawe w jak bardzo magiczny sposob posiedli wiedze Ci instruktorzy
> plywania?

Badajac poklady internetu bardzo usiluje dociec, dlaczego "Ci" w sensie
"oni, te instruktory" pisze sie wielka litera. Sen mi to z oczu spedza.

28. Data: 2009-09-22 08:50:10

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Stalker <t...@i...pl> tak oto plecie:

> Iwony, normalnie mnie rozwalacie :-)
>
> Przeciez nie dziecko bedzie sie z ksiazki uczyc...
> Chodzi o przygotowanie sie nauczyciela

To bym zaczela od jakiegos podrecznika pedagogiki ogólnej (moze byc
Kwiecinskiego i Sliwerskiego).

> Czy Wasi nauczyciele uczyli Was na zywca, czy wg jakichs zasad?

Efekty pokazaly, ze zasady sie nie sprawdzily.

> Jak myslicie, skad znali te zasady? Li tylko z zycia?

Chemica znala zasady lepiej niz polonistka. Albo moze po prostu inaczej.

> Stalker, metodyka jest dla nauczyciela, czy dla ucznia?

Przede wszystkim dla studenta. Do zaliczenia.

Qra, jakims cuden nie Iwona

29. Data: 2009-09-22 08:58:38

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 22 Sep., 10:50, "lemonka" <a...@a...com> wrote:

> Badajac poklady internetu bardzo usiluje dociec, dlaczego "Ci" w sensie
> "oni, te instruktory" pisze sie wielka litera. Sen mi to z oczu spedza.

Bo to WIELCY magowie sa :-)

Stalker

30. Data: 2009-09-22 09:29:14

Od: "Nixe" <n...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Stalker" <t...@i...pl> napisał

> A byli ratownicy moga byc? :-)

Od biedy ;-)

> To nie jest wbrew pozorom jakas wiedza tajemna :-)

To po co Ci książki? ;-)
A poważnie mówiąc - mnóstwo różnych wskazówek znajdziesz w samym necie.

Pozdrawiam
Nixe

lezakowanie a sanepid
6-latek w przedszkolu
pierwsza klasa -odrabianie lekcji, pisanie, motywacja
tajne kryteria oceniania dzieci ?
mega roztargniony 7-latek - norma ?