Re: Nowa Karta Parkingowa

Data: 2002-06-05 18:38:22
Temat: Re: Nowa Karta Parkingowa
Od: "grzess" <k...@w...pl>

> ja bylam w czoraj w moim pcpr w tej sprawie.
> mam corke niepelnosprawna ruchowo ( jak wynika z interpretacji na
> "szczescie") poniewaz tylko z ta niepelnosprawnosci dostaja taka karte.
> powiedziano mi ze musi byc na orzeczeniu o stopniu niepelnosprawnosci ze
> niepelnosprawnosc ruchowa inaczej nie ma szans na dostanie takiej karty
> parkingowej.
> poza tym oni sami wysylaja powiadomienia do domu wybrancom.
> a czy pobieranie oplaty 25 zł za wydanie jest legalne?
> pozdrawiam anka

zrozumiale ze karta nalezy sie tylko dla osob lub opiekunow osob
niepelnosprawnych ruchowo, lecz w orzeczeniu o niepelnosprawnoci tyczacych
sie dzieci brak punktu o rodzaju niepelnosprawnosci jak tez nie ma nic na
temat przywilejow odnosnie ruchu drogowego...poinformowano mnie ze
niezgodnym z prawem jest zamieszczanie takich informacji na w/w orzeczeniu
sa tylko cztery punkty, a mianowicie:
1. koniecznosc zaopatrzenia w przedmioty ortopedyczne, srodki pomocnicze
oraz pomoce techniczne ulatwiajace funkconowanie dziecka TAK (odpowiedzi
konkretnie u mego syna)
2. korzystanie z systemu srodowiskowego wsparcia w samodzielnej egzystencji
TAK
3. koniecznosc stalej lub dlugotrwalej opieki lub pomocy innej osoby w
zwiazku ze znacznie ograniczona mozliwoscia samodzielnej egzystencji TAK
4. koniecznosc stalego wspoludzialu na codzien opiekuna dziecka w procesie
leczenia, rehabilitacji i edukacji TAK

i wiecej byc nie moze, gdyz jest to (ponoc) niezgodne z obowiazujacym prawem
tak wiec orzeczenie nie spelnia wymogow ktore uprawniaja opiekuna osoby
niepelnosprawnej do posiadania karty parkingowej
informacje odnosnie tej kwestii uzyskalem w PCPR i wydziale komunikacji w
Bedzinie, trawlo to dosc dlugo gdyz konsultowano sie z innymi urzedami, a
efekt jest taki jak opisalem
jedyna rada jaka otrzymalem to uzbroic sie w cierpliwosc i czekac na
nowelizacje ustawy lub nowe rozporzadzenia

pozdrawiam

grzess

06.06 Anna Jankowska
06.06 Zbig Andrzej Gintowt
06.06 grzess
06.06 Aleksander
07.06 Zbig Andrzej Gintowt
Autotranskrypcja dla niedosłyszących
is it live this group at news.icm.edu.pl
Witam
Zlecę wykonanie takiego chodzika
Czy mozna mieszkać w lokalu użytkowym
karta parkingowa
stuck puck
Chodzik 3 kołowy
zlecenie na chodzik 3 kołowy
Fan club chodzik
Podejście usługodawców do niepełnosprawnych
cicho sza
Chodzik 3 kołowy zmaina kół na wieksze.
halo
Usenet z googla