Re: Noże ceramiczne

Data: 2015-02-15 22:03:19
Temat: Re: Noże ceramiczne
Od: Anai <a...@a...pl>

W dniu 15.02.2015 o 14:59, Stefan pisze:
> Użytkownik "XL" napisał w wiadomości grup
net...

> Widać to lubisz.
> http://www.galerialimonka.pl/obieraczka-do-warzyw-i-
owocow-oxo-good-grips,p17945

> Ja preferuję takie:
> http://www.okazje.info.pl/okazja/dom-i-ogrod/victori
nox-obieraczka-do-warzyw-5-0103.html

> tylko firmy BabaZPlacuZaPiątkę.

Boziu - jak ja nie lubię tych obieraczek O_o
W życiu nie udało mi się nauczyć tym posługiwać i już się chyba nie
nauczę. Moje córki chyba też nie - leży toto (1 szt.) w szufladzie i
prędzej zardzewieje niż doczeka aż ją ktoś wykorzysta :D
Ziemniaki i całą resztą (od marchwi po jabłka) obieram zwykłym nożem
tylko małym (ostrze max 7 cm). Coś na kształt tego:
http://ffstatic.pl/zwilling/professional_s/31020080_
b.jpg
z tym, że mój to zwykły noname :)

Żeby było na temat powiem, że ceramiczne tez mam - sztuk dwie.
Kupione na jakiejś wyprzedaży w Tesko po 12 zł szt (teraz też je mają na
wyprzedaży po 42 zł lol). Kupiłam 12 cm nóż szefa kuchni (zwykły) i 15cm
santoku i o ile tego pierwszego używam dość często, bo świetny jest do
krojenia np. mięsa z dużą ilością ścięgien o tyle nie bardzo mam pomysł
jak używać tego drugiego.
... ale ładny jest - nie da się ukryć :D
--
Pozdrówki
Anai