Re: O Polsce się będą uczyć

Data: 2016-09-15 17:26:46
Temat: Re: O Polsce się będą uczyć
Od: LeoTar <L...@w...pl>

Lord Gender pisze:
> LeoTar

> Nikt ciebie tu nie trzyma Korea Północna już ma gotowy system za
> którym pisowcy tak skomlą i budują, tu zastaną zajebani, więc musisz
> do Korei wyjechać tam jeszcze trwa wasz idealny ustrój.

Po pierwsze to nic nie muszę; a już na pewno nie Ty będziesz mi wybierał
kraj, w którym będę mieszkał. A po drugie to nie możesz wiedzieć jaki
system chce PiS zaserwować Polsce. Bo na podstawie tego co się da
zaobserwować można tylko wywnioskować tyle, że na pewno nie będzie to
komuna północno-koreańska; ale nie będzie to tez na pewno
zachodnio-europejska rozpierducha.

--
LeoTar

Świat według LeoTar'a @ http://leotar.net/