Re: O Polsce się będą uczyć

Data: 2016-09-15 18:17:35
Temat: Re: O Polsce się będą uczyć
Od: LeoTar <L...@w...pl>

Lord Gender pisze:

> To powrót komuny buraczany idioto, zero wolności całkowita dyktatura
> partii, każda ustawa dokładnie i każde zachowanie to pokazuje, a w
> wolnych krajach Unii nie ma miejsca na dyktaturę i obciągaczy
> partyjnych na stanowiskach, co łamią prawo.

Bezhołowie, które na wzór zachodnio-europejski panowało za PO, nazywasz
wolnością? Rzekome państwo prawa, które nie potrafiło egzekwować swoich
własnych zapisów i dopuszczało do grabienia własnego społeczeństwa przez
swoich i obcych rzezimieszków... Wolnością zachodnią nazywasz zapychanie
brzuchów ichnich społeczeństw tym, co udało się im wydusić z
ekonomicznie podporządkowanych im krajów, takich jak np. Polska?
Międzynarodowych złodziei nazywasz przyjaciółmi na których powinniśmy
się wzorować i jeszcze d... im lizać za ich cuchnące nauki?

Wykaż się i powiedz w czym widzisz brak wolności w Polsce? Czy w tym, ze
eliminuje się złodziejstwo i kradzież środków publicznych? A może w tym,
że możesz wypisywać co Ci się żywnie podoba i nawet włos Ci z głowy nie
spadnie za bzdury, które wypisujesz? Fakt, że głupoty wypisywane przez
takich jak Ty są coraz częściej rozpoznawane i lekceważone przez
społeczeństwo uświadamiane w przyśpieszonym tempie. I im bardziej się
wychylasz tym szybciej zostaniesz wyśmiany i wyrzucony na margines,
głupi kmiocie.

Kiedyś wyśmiewałem polski ciemnogród, ale teraz ciemnogrodem stała się
sekta postkomuchów i ich popleczników z PO, PSL, Nowoczesnej... Śmierć
komuchom!

--
LeoTar

Świat według LeoTar'a @ http://leotar.net/