Re: O Polsce się będą uczyć

Data: 2016-09-15 17:53:08
Temat: Re: O Polsce się będą uczyć
Od: Kviat <null>

W dniu 2016-09-15 o 17:26, LeoTar pisze:

> Po pierwsze to nic nie muszę; a już na pewno nie Ty będziesz mi wybierał
> kraj, w którym będę mieszkał.

Ale PiSlamiści zdecydują za ciebie.
Wykopią fosę, ogrodzą drutem kolczastym i zrobią raj wolny od
zachodznio-europejskiej rozpierduchy.

> A po drugie to nie możesz wiedzieć jaki
> system chce PiS zaserwować Polsce.

LOL :) Tylko PiSlamista mógł coś takiego napisać :))

> Bo na podstawie tego co się da
> zaobserwować można tylko wywnioskować tyle, że na pewno nie będzie to
> komuna północno-koreańska;

No pewnie. Ale będzie zamordyzm północno-koreański polany katotalibskim
sosem.

> ale nie będzie to tez na pewno
> zachodnio-europejska rozpierducha.

Zatęsknisz jeszcze :) Myślisz, że reżim watykański będzie tak
pobłażliwie patrzał na twoje pedofilsko-kazirodcze zboczenie?
Z drugiej strony... na swoich patrzą pobłażliwie, zapisz się póki
jeszcze masz możliwość.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr