Niedaleko pada jabłko terroru od drzewa idealizmu.

Temat: Re: [OT] Niedaleko pada jabłko terroru od drzewa idealizmu.
Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zażółcony" <R...@o...pl> napisał w wiadomości
news:ho2gij$sks$1@news.onet.pl...

> Użytkownik "Chiron" <e...@o...eu> napisał w wiadomości
>
> Daj se spokój, Chiron.
> Duża ilość wykrzykników w Twoich wypowiedziach nie działa na mnie budząco.

No trudno. To przykre, wiesz? Przykre- to taki stan fizjologiczny, w którym
nie wydzielają się ednorfiny, tylko jakieś inne substancje. Nie wiem, jakie-
ale nie wątpię, że Ty będziesz wiedział. A jak ktoś kocha- to można to
poznać po ilość wydzielanych endorfin i czegoś tam jeszcze. No ale sam wiesz
najlepiej:-(

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

Od: zażółcony <R...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ender" <e...@n...net> napisał w wiadomości

> Dokładnie tak.
> Nie zależy mi na jakichś romansach, ale głupie jest dla mnie blokowanie
> się na innych, po może ona będzie liczyć na coś więcej, więc muszę się
> od niej odsunąć i zdystansować na dobre, albo uważać co mówię i co
> robię. Jakieś to takie trochę szczeniackie.
Masz jakąś fiksację na tym 'blokowaniu się'. Jesteś zblokowany
na maksa, a ciągle mówisz coś o tym, że bez sensu się blokować.
Stary, co to za związek, w którym swoją partnerkę opisujesz tak:
"muszę się od niej odsunąć i zdystansować na dobre, albo uważać
co mówię i co robię". No weź, stary, co Ty żeś sobie zafundował
za układ ? Że to jest wygodne i estetyczne ? No ja pierdzielę,
chyba sam nie wierzysz, w to, co mówisz ? To nie lepiej mieć
dziesięć kochanek na każdą okazję i układy czyściutkie jak
łza ? Wszyscy wiedzą, po czym stąpają, jest jedna gra, reguły
gry jasne. Nosz kurna, stary, nawet w krwawych sportach
walki masz lepsze reguły, niż teraz w swoim związku. Twoi
przeciwnicy mają wieksze prawa, niż Twoja TŻ.

> Jak ja bym się dowiedział, to na pewno bym jej nie powiedział.
> Głupota jest martwić kogoś dłużej niż to jest konieczne,
> czymś co jest i tak nieuniknione, a im krócej by wiedziała,
> tym mniej by się martwiła.
> Stąd moje oczekiwania byłby przecież podobne.
Tylko taki sposób myślenia jest pułapką - o czym psychologowie
dość dobrze wiedzą. Być człowiekiem nie oznacza być otwartym
tylko na dobre wieści. Szczególnie jeśli chodzi o kwestie takie
jak choroba i śmierć bliskich. Ludzie generalnie umieją to robić
- opiekować się innymi w potrzebie i ich żegnać. Martwienie
się jest tak samo częścią życia, jak miłość i seks. Jak
tego unikasz, to znaczy, że uciekasz od pełni życia.
I nie rodzisz 'zdrowych dzieci' - czy to dosłownie, czy
metaforycznie.

Od: zażółcony <R...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nawet dziecko wie, ze rozsądek nie idzie w parze z sercem.
> Tam gdzie jest gra o wysokie stawki, decyduje albo jedno, albo drugie.
Czyli wierzysz w to co mówisz ;)
No dobra ...

A o jakie 'wysokie stawki' chodzi tak konkretnie ?
Dla mnie bardzo wysoką stawką jest 'nie musieć się
pilnować przed żoną'. Chyba nie wiesz, jaki mi to daje
komfort psychiczny, stary :) A żonę mam bardzo
inteligentną, wiec naprawdę - w tych warunkach - mam
najlepsze, co mogę mieć ;) BTW. Oglądałeś "Lejdis" ?
Podobało Ci się ? Ja co chwila kwiczałem ze śmiechu ;)

"Mamo, dlaczego znowu pierzesz gacie jakiegoś obcego
faceta z moimi. To jest dla mnie poniżające ..."

albo

"Rura od kibla wchodziła mi w taki rezonans, że odbierała
Radio Maryja"

> Ja wybieram rozsadek.
> Nikomu nie udało się jeszcze pogodzić ich interesów,
> wiec albo jesteś głupi, albo naiwny, jeśli nie chcesz wyciągnąć
> odpowiednich wniosków.
Popatrz, wybrałeś rozsądek, a jesteś agresywny.
Na pewno się nie pomyliłeś z tym wyborem ?

Agresja to nie emocja ?

Od: zażółcony <R...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> zażółcony pisze:

> Nie oglądałem jeszcze.
> Moja tż miała to na płycie z miesiąc temu i nic nie mówiła że fajny?
> Idę na siłownie, więc jak znajdę płytkę to wezmę i rzucę okiem ;-)
Idź, idź, pomachaj ;) też by mi się coś przydało fizycznego, cholera
jasna. Aaa - jutro będzie Aquapark z całą rodzinką, to se rurą pośmigam
z córą ;)

A film polecam ;)
Jakby polacy robili same takie komedie, byłoby naprawdę OK :)

"Mamo, a co to znowu był za wór ?" (synek do samotnej matki, która coś
tam z jakimś kolejnym facetem zaczyna nakrecać)

"Jeśli faceci są z marsa, to niech tam kurwa wracają"

"Czekam tu na ciebie.Ja i moja owulacja"
"Ja nie mam czasu na wstępy, mnie się dni płodne kończą"

"Zrobię sobie trójkę dzieci - po jednym z każdej płci:P"

Dawno już nie byłem tak posikany na filmie ;))))

> Brniesz w coraz większy absurd, wiec jak mam ci to zasygnalizować?
> Komplementem?

Zależy co chcesz zasygnalizować - czy tylko absurd, czy także
przy okazji swoją irytację ;)

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

zażółcony pisze:

> A film polecam ;)
> Jakby polacy robili same takie komedie, byłoby naprawdę OK :)

> Dawno już nie byłem tak posikany na filmie ;))))

A "Testosteron" widziałeś? "Lejdis" to taka wtórność po tym :-)

Stalker

Od: zażółcony <R...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stalker" <t...@i...pl> napisał w wiadomości

> A "Testosteron" widziałeś? "Lejdis" to taka wtórność po tym :-)

Oczywiście :) Testosteron ze trzy razy widziałem też bardzo
polubiłem 'od piewrwszego wejrzenia'.
Jednak Lejdis nie odczułem jako wtornego - absolutnie ;)
Wiec rzucam starą kochankę ;)
Kobiety to kobiety ;) Akcja, klej, seks, rozpierdziucha ;)
Nie jakieś intelektualizowanie przy kieliszku ;)

Od: zażółcony <R...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No nie dałem rady. Dojechałem do połowy 'lejdis'.

Znaczy się, uważasz, że film robi idiotów z facetów,
czy z kobiet ? ;)))

> W o ile 'testosteronie' była jeszcze jakaś fragmentaryczna elokwencja
> czy inteligencja w dowcipie i sytuacji, o tyle tutaj dno.
> I mam kolejne potwierdzenie obserwacyjne, że Judasz był kobietą.
> U nas to kolega za kolegę murem.
> Nawet jak widziałem co kolegi żona robiła, jak ten się spił jak świnia.
> Milczenie było złotem.
> A tu od razu z cholewą poleciała do koleżanki.
> Świnie i tyle.

Oj, świnie, świnie. Z nimi naprawdę nie ma żartów,
pamiętaj o tym ;) One też oglądają 'Lejdis' i niejedna
pomyśli: "kurwa, dobry pomysł ! Dziewczyny, idziemy !"

Od: zażółcony <R...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ender" <e...@n...net> napisał w wiadomości

> I mam kolejne potwierdzenie obserwacyjne, że Judasz był kobietą.
BTW. Niektórzy mówią, że Chrystus sam wybierał tego, który będzie
w stanie udźwignąć brzemię śmierci Mistrza. Śmierć była nieuchronna.
Pytanie brzmiało: kto będzie w stanie przeżyć tę śmierć będąc jednocześnie
i Mistrzem i jego Najgorszym Wrogiem. Dlatego wybrał najlepszego ucznia.

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Paulinka pisze:

> Jutro moja droga. Medea mnie wykiwała i pojechała na narty, a miałyśmy
> iść razem :P

No to się chociaż pochwal, jak było.
Ja nogi zjeździłam - wczoraj od rana do wieczora. To już ostatnia szansa
była na przetestowanie nowych nart. :)
A dzisiaj na zakończenie weekendu byliśmy jeszcze w kinie na "Autorze
widmo". Trochę nuda IMO.

> Tia znowu będziem mieć koszmary. Medea o zatrutych czekoladkach

Ejże, o tym, że zatrute dowiedziałam się dopiero od Vilarki. ;)

> mi się
> ostatnio śnił Sąd Ostateczny z Wami w postaci wieloosobowego Boga ;)

No nieźle. ;)

Ewa

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:

> A ja uczyłam bachory w szkole odmiany przez przypadki. Świat się kończy!

To też psp-owe echo, jak mniemam. ;)

Ewa

SEKS W NIEBIE :o)
(.) Faszym a Natura
KLAMSTWO PRZEDWYBORCZE...
Wyrok.
Re: # siedlisko-śmierdlisko "mundrości" trolla Robakksa