Re: OT i cala smutna prawda :(

Data: 2003-04-08 10:21:46
Temat: Re: OT i cala smutna prawda :(
Od: "... z Gormenghast" <p...@p...onet.pl>

"Veronika_Veronika" w news:b6t0gn$bt$1@news.polbox.pl...
/.../

> Ty to już idź skoro się pożegnałeś :-D
> To nie miało być ciastko dla Ciebie, cholera.
> Ja się tylko niegrzecznie pytam dlaczego All zjadł ciastko i nadal je
> trzyma w garści?

Veroniko - spokojnie :)).
Nie wszystkie wypieki należy wypalać karabinem maszynowym.

W tym miejscu skorzystam jedynie z okazji aby _pominąć_ sam fakt
wskrzeszania _się_ trupów, i podkreślić ich aktywność do formowania
tego co _jest na topie_

Jeden taki trup, robi to z iście szampańską fantazją.
Aby rozpocząć nowy wątek trzeba miec i odwagę
i odpowiednią do tego celu treść we własnej głowie.
Jak widać trupy żywią się innymi regułami.
Bosz - nie wiecie ludzie ;)), ile ciekawych informacji znajduje się
w tych statystykach. Wystarczy zastanowic się skąd biora się
nowe wątki. Skąd i _dlaczego_!!!
Psycholubni powinni sobie odpowiedzeć szczególnie na to drugie pytanie.

Jak dla mnie - bez komentarza.
(oczywiście to nie do Veroniki i oczywiście świadomie
z użyciem młotka)

> No i jeszcze chwilę poczekam na wyjaśnienia Alla,

Chwała Ci za to. Największe tuzy tego zgromadzenia apelowały
swego czasu o _rozmyślania_tygodniami_ nad każdym postem.
I dlatego ich udział w życiu forum jest taki ciekawy - raz na pół roku.
Ze mną nie jest tak krytycznie, ale też wymagam czasu dla
rozgrzania swej kuchenki.

> V-V

pozdrawiam
All