Re: OT preparaty z chromem

Data: 2002-08-30 20:54:40
Temat: Re: OT preparaty z chromem
Od: Nikodem Kuznik <n...@a...gliwice.pl>

On Fri, 30 Aug 2002 14:48:20 +0200, dawnakuchnia wrote:

> Ogromnie mi się podoba twój list
>
> i chciałabym częściej czytywac takie "studzace" zapały historie czekam
> na ciag dalszy na inne tematy
> pozdr
> ewa

Dziekuje, ciesze sie.
Jako mlody badacz wszystko (no, prawie) poddaje watpliwosci. Dla wielu
moze wydac sie to nawet pesymistyczne lub cyniczne, jednak jest wiele
rzeczy, ktore mnie zadziwiaja - np. sila wiry czlowieka - jesli zazywa
sobie tabletki z niczym (nie koniecznie z chromem) i nie powinno to
dzialac, a sa pozytywne efekty, to ja rozkladam rece. Co wiecej,
podejrzewam, ze cena tych 'pustych tabletek' tez ma duza role. Mam tez
maly kontakt ze srodowiskiem lekarskim i niestety ludzie wierza przede
wszystkim w drogie lekarstwa. Oczywiscie po wyjsciu z apteki wszysktim
opowiadaja jakie to lekarstwa sa drogie :-( Moze zbyt uogolniam.
Inna sprawa dyskusyjna, ktora kiedys sie interesowalem to leki
homeopatyczne. Ale niestety nie poznalem jeszcze literatury naukowej na
ten temat, zeby podzielic sie z Wami wiarygodnymi wynikami.

Jako chemik z zamilowania, chetnie odpowiem na rozne pytania dotyczace
chemii w domu, kuchni, jesli tylko nie bedzie wykraczalo to poza moja
wiedze. Kiedys mama mojego przyjaciela spytala mnie, czy mozna myc zlew
stalowy Ace czy jakims innym wybielaczem. Wtedy nie wiedzialem, ale teraz
juz raczej odciagnalbym go od tego zamiaru, zwlaszcza, ze zlewy sa
robione ze stali roznej jakosci. Co wiecej, nawet armatura najlepszych
firm nie wytrzymuje takich silnych srodkow.

Pozdrawiam serdecznie i chetnie napisze kiedys cos jeszcze.

Nik