Re: Obniżanie ocen za rozmowę

Date: Wed, 27 Sep 2006 16:51:45 +0200
From: koliko <j...@a...pl>
Newsgroups: pl.soc.dzieci.starsze
Subject: Re: Obniżanie ocen za rozmowę

Elżbieta napisał(a):

> Nawet ma obowiązek to powiedzieć.

Właśnie nie do końca było to dzieciom wyjaśnione. Była podobno rozmowa o
ocenianiu, ale nic nie było mowy o zachowaniu w czasie kartkówek,
klasówek. W klasie tej są dzieci z kilku klas trzecich i jak sie okazuje
różnie to było rozwiązywane wcześniej. Do tej pory w klasach I-III nie
mieliśmy takich sytuacji.

Tylko należy to rozróżnić zachowanie
> ucznia i jego wiedzę. Ocena jest za kartkówkę, "oceną" za gadanie jest
> uwaga, - ileś tam punktów z zachowania jeśli szkoła coś takiego posiada.

Dokładnie tak samo myślę. Szkoła posiada system punktowy z zachowania -
za gadanie na lekcji jest -5 punktów. Gdyby odjęła im punkty nie byłoby
problemu. Mnie zaskoczyło tylko to obniżenie oceny. Nie podoba mi sie to.

Chyba muszę wybrać się do wychowawcy.

Ela, Tomek-l.10 Kasia-l.4