Re: Obowiązek przedszkolny dla pięciolatków

Data: 2007-09-12 14:03:23
Temat: Re: Obowiązek przedszkolny dla pięciolatków
Od: "Agnieszka" <a...@z...pl>

Użytkownik "Habeck Colibretto" <h...@N...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:1ae0flvfzn90k$.dlg@habeck.pl...

> Kwestia organizacyjna to pryszcz, bo struktura jest. Chodzi o
> finansowanie.
> To co my płacimy (te 300 czy więcej złoty) to zdaje się tylko niewielki
> dodatek do tego co dopłaca gmina.

Bardziej chodziło mi o to, że przetestowane zostało, że można zorganizować w
pełni "darmowe" zajęcia dla dużych grup dzieci/młodzieży. Chociaż oczywiście
zdaję sobie sprawę, że skala nie ta, bo obowiązkowych przedszkolaków jest
dużo więcej niż dzieciaków, które zostają latem w domu i żeby im do głowy
nie przychodziły głupie pomysły pod nieobecność rodziców, to są wysyłane na
zorganizowane zajęcia.

Agnieszka