Re: Obyś miał wysoki cholesterol :-)

Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Date: Sat, 31 Oct 2015 02:52:06 -0700 (PDT)
Subject: Re: Obyś miał wysoki cholesterol :-)
From: s...@g...com

W dniu piątek, 30 października 2015 23:51:29 UTC+1 użytkownik Ikselka napisał:

> Niektórzy nie muszą z-rozumieć, bo od zawsze to wiedzą i wiedzieli.

prawidlowego poziomu cholesterolu = bez zadnych badan, za to zgodnie z oczekiwaniami
koncernow farmaceutycznych produkujacych statyny.

> To tez wiem.

No przeciez nie pisalam o Tobie :)

Niestety wiekszosc lekarzy "osiadla na laurach", nie edukuja sie i wmawiaja swoim
pacjentom wszystkie te bzdury cholesterolowe wymyslone w latach 60 i 70.
Diabli mnie biora, kiedy moja babcia, ktora rok temu przeszla ciezka operacje serca
wraca z wizyty kontrolnej od kardiologa z kolejna recepta na statyny i zaleceniami,
zeby jak ognia unikac masla (tylko margarynka!), jajek, smietany i ogolnie produktow
zwierzecych... a tluszcze zwierzece absolutnie wykluczone :)
Gdzie ci lekarze sie uczyli biochemii ? o ile w ogole sie uczyli, a nie tylko
"chodzili na wyklady".
Wszystkim, ktorym lekarze chca zbijac poziom cholesterolu statynami polecam lekture:
"CHOLESTEROL naukowe kłamstwo" Uffe Ravnskov. Autor jest lekarzem.

Pozdrawiam
@