Re: Odp: Prosze o pomoc uchowa, bo sam sobie nie daje rady..

From: Proximm <p...@i...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Odp: Prosze o pomoc uchowa, bo sam sobie nie daje rady..
Date: Sat, 21 Sep 2002 19:59:56 +0200
Sender: p...@p...onet.pl@pa132.nowy-sacz.sdi.tpnet.pl

Dnia Sat, 21 Sep 2002 19:32:43 +0200, "PrawdziwaWiedzmaF."
<w...@p...onet.pl> napisał(a):

>Użytkownik Proximm <p...@i...pl> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
>napisał:7...@4...com.
..
>[...]
>1. Bardziej bedzie cie bolalo zrezygnowanei z tej milosci teraz (czego IMO
>nei zrobisz) czy dochodzenie do siebie po ewentualnym rozstaniu spowodowanym
>wyjazdem?
Tego jeszcze nie wiem, niestety

>2. Jesli teraz chcesz to przekreslic (czego IMO nie zrobisz;)) -masz 100%
>pewnosc ze nei bedziecie razem, jesli zaczekasz szanse sa 50/50
>(teoretycznie).
a jesli 20/80 ?

>3.A moze boisz sie ze sam nei wytrzymasz i znajdziesz sobie kogos, z kim
>bedziesz mogl widywac sie czesciej niz raz na tydzien ( IMO- dluuuugo
>bedziesz sie zastanawial czy nie warto bylo sprobowac nie konczyc tego
>zwiazku).
Tez tak moze byc. Moge probowac znalezc kogos w zastepstwie.

>4. Nie wszystkie zwiazki na odleglosc koncza sie rozstaniami. To zalezy od
>tego jak oboje jestescie zaangazowani i jak bardzo sie postaracie.
To tez wiem:)

>5. Moze sie zdazc ze pozna jak piszesz "bardziej atrakcyjnego faceta niz ja
>i papa", ale moze tez go poznac tam gdzie mieszkala do tej pory. (fakt- im
>wiecej ludzi zna tym wieksze ryzyko).
Nie pozna. Inne sa relacje kiedy widzisz sie z kims codziennie, a inne
jesli raz na tydzien.

>6. Jesli macie razem byc- i tak bedziecie bez wzgladu na to czy Ona wyjedzie
>czy zostanie. (fatalizm:P).
heh, nie wierze w przeznaczenie - sam kreuje swoja przyszlosc,
terazniejszosc i przeszlosc.

>PS. 7. Jednego mozesz byc pewien- bedziesz mial w zyciu jeszcze
>powazniejsze problemy:P
na razie mam ten:)

Proximm
"Dlaczego wszyscy w kolo narzekaja na zycie??"
GG: 34929; Tlen ID: Proximm; IRC: #nowysacz