Re: Odp: Skraplacz klimy wisi na scianie u sasiada

From: "Pszemol" <P...@P...com>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: Odp: Skraplacz klimy wisi na scianie u sasiada
Date: Tue, 18 Aug 2015 12:06:02 -0500
<1wdhdhv0ifs5i.jgyesq703k4r$.dlg@40tude.net> <mqu7iv$ftb$1@dont-email.me>
<srps4yykpbyx.1pfhtvtdej77t$.dlg@40tude.net>

news:srps4yykpbyx.1pfhtvtdej77t$.dlg@40tude.net...

> Owszem, do tej pracy trzeba mieć pojęcie o fizyce, żeby stosować
> proste sposoby pozwalające nie być niewolnikiem klimy.

Co rozumiesz pod terminem "niewolnik klimy"?

> Klimatyzacja zresztą jest dla mnie zabójcza - mam wrażliwe zatoki, mąż
> też.
> W lipcu chorowałam poważnie z powodu przeziębienia od klimy
> w samochodzie, zapmnieliśmy się albowiem i pracowała zbyt często.

Nie wiem co to znaczy "klima w aucie pracowała zbyt często"
(u mnie się nastawia temperaturę jaką lubisz i nic nie ruszasz)
ale nie to jest interesujące - co mnie ciekawi to jak stwierdziłaś
ponad wszelką wątpliwość, że to właśnie klima była powodem
Twojej poważnej choroby a nie po prostu jakaś bakteria/wirus?