Re: Okna PCV

From: "krzysztof" <k...@i...pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: Okna PCV
Date: Tue, 3 Jul 2001 23:14:07 +0200

CZEŚĆ Wam jestem doradcą tech. w dużej firmie prqdukującej okna pcv to co
mówi Janusz to BREDNIE laika . jeżeli chodzi o "grubosc ram jest to
uwarunkowane ilością komór czyli przenikalnością cieplną i gruboscią
zbrojenia.system ALUPLAST czy KBE
wcale nie mówi o tym że 3-st. uchylność (u nas jest tylko 4-st.)kosztuje
tyle ile u innego producenta.Koszty te to koszty okucia okna. Okucia tak jak
profile mogą być różnych firm i różnie kosztować.Ich żywotność jest wprost
proporcjonalna do ceny (najczęściej) okien.jeżeli chodzi o szkło szyby
niskoemisyjne U=1,1 to w tej chwili standard. Szkło P4
stosowane jest zazwyczaj w bankach i jubilerach jeżeli cię na to stać(i
najlepiej żebś tych okien nie otwierał bo ci wyrwie zawiasy) to sobie kup
,jeżelipotrzebujesz to do normalnego domu wystarczy P2.
NA KONIEC RADA DOBRE OKNO to 25% profil ,45% okucia (polecam winkhaus
auto -pilot) ,reszta prawidłowy montaż.Liczy się również renoma producenta
okien (nie mylić z prod. profili) czas istnienia producenta na rynku (co z
tego że udzieli gwarancji na 10 lat jak po 3 nie istnieje taka firma)
p.s aluplast z winkhaus to chyba najlepszy zestaw
k...@i...pl

Użytkownik Janusz Sokołowski <j...@s...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9hk4om$lv0$...@n...tpi.pl...

> [...]
> stosunkowo małe okna (jak poszukasz w interku, to porównaj wielkości moich
> okien - O18 do swoich).
> Następnym kryterium była dostępność tych co pozostały do dalszej walki w
> pobliżu zamieszkania (Warszawa - Mokotów). Dalej freebies-sy - czyli co
> wliczone w cenę, a jeśli nie - to ile trzeba dopłacić (np. do Aluplastów
> 3-stopniowy uchył skrzydła jest wliczony, a do KBE trzeba dopłacić ca. 100
> PLN - co przy czterech skrzydłach daje 12% więcej). Dalej - ilo-komorowy
> profil, cena razem z montażem, gwarancja, szybkość dostarczenia, ew.
rabat.