Re: Oszustwa hipermarketów.

Data: 2017-10-08 13:24:58
Temat: Re: Oszustwa hipermarketów.
Od: "WhiteD" <...@...pl>

news:59d7da51$0$660$65785112@news.neostrada.pl...

> Spróbuję jak krowie na granicy: bliźnięta syjamskie to są bliźnięta.
> Tyle, że za późno nastąpił podział, więc ,,nie zdążył" doprowadzić do
> utworzenia dwoch osobnych organizmów.

Ale ja to wiem. Nawet wiem dokładnie dlatego - podział jest blokowany przez
inhibitor mitozy.

> A ja tylko po polsku, bo ten angielski tylko mąci ci w głowie:
> https://pl.m.wikipedia.org/wiki/Ciąża_bliźniacza

Wiesz moja droga ale polską wikipedie to można se najwyżej wydrukować i używać
jako papieru toaletowego, bo jest do dupy. Ja rozumiem - ty nie sie nie znasz na
nauce. Niektórzy się niestety znają...
Poza tym w nauce generalnie posługujemy się raczej językiem angielskim, bo tak
jest uniwersalnie i nie ma żadnych wątpliwości.
Podejrzewam też że po prostu nie znasz angielskiego, dlatego tobie się w głowie
mąci... Na naukę nigdy nie jest za późno.

> Więc zapamiętaj sobie: jak bliźnięta, to tylko jednojajowe. Nie ma potrzeby
> wzmacniać terminu ,,bliźnięta" określeniem "jednojajowe" - bo one są TYLKO
> jednojajowe.

To że na polskiej wikipedii tak - błędnie - napisali, to nie znaczy że to
prawda. W nauce na bliźnięta dwujajowe stosujemy określenie "dizigotic twins"
http://www.biology-online.org/dictionary/Dizygotic_t
wins
http://www.biology-online.org/dictionary/Twin
I twins/bliźnięta jako po prostu ciąże mnogą z dwoma płodami.

Iwona

---
Avast.