Oszustwa hipermarketów.

121. Data: 2017-10-14 22:11:16

Temat: Re: Oszustwa hipermarketów.
Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .10.2017 o 21:23 Animka <a...@t...wp.pl> pisze:

> Przecież napisała, że 9 lat już się zajmuje kryminologią. Seriale pewnie
> jej nie interesują.

:)
WhiteD doskonale rozumie, o co chodzi.
Zresztą pewnie ty też.

--
Trefniś

122. Data: 2017-10-14 22:38:04

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-10-14 o 22:06, Trefniś pisze:

> Wiesiaczek pisał wyraźnie o ortografii - musiałem się dokładniej
> przyjrzeć, gdzie widzi ortografa.
> A to, o czym piszesz ty, dotyczy odmiany czasownika karać, czyli gramatyki.
Mądry facet jesteś. Nie pomyslałam w tym momencie. A tak w ogóle to z
wykladni gramatyki byłam zerem, bo nie chciało mi się uczyć na pamięć (o
odmianach czasowników, o rzeczownikach to nie musiałam się uczyć,. bo to
zachowało się w mojej pamięci, czyli zakodowało), a pani w podstawówce
sprawdzała czy ktoś się nauczył na pamięć.
Mam to w nosie i jakoś udawało mi się wymigać...ale jestem wzrokowcem po
prostu i błędy zauważam. Teraz już się trochę uodporniłam i nawet parę
razy zdarzyło mi się "strzelić byka" przez namiętne czytanie grup
dyskusyjnych :D
Mam trochę głupią klawiaturę. Piszę coś z ogonkami, a potem patrzę i mam
napisane pisze, zamiast piszę itp. Potem staram się sprawdzać i
poprawiam jak coś zauważę. Zapominam przytrzymać dłużej klawisz
klawiatury jak wstawiam znak z ogonkiem. ż z ź tez często można pomylić
i nie sprawdzając wysłać takie coś dalej.

> Jednak masz bardzo wiele racji - "karamy" w tekście osoby związanej z
> organami ścigania brzmi _bardzo_ osobliwie :)
>
> Właściwie jestem przeciwnikiem wytykania błędów komukolwiek (choćby
> Stokrotka).
> Znacznie ciekawsze jest, _co_ ludzie piszą. A nie jak.
> Napisała zdanie z dwoma błędami - trudno.
> Ale napisała zdanie nieprawdziwe - to jest znacznie bardziej szkodliwe i
> znaczące.

Osadzony jak sie sam okaleczył to już sam sie ukarał, więc takim
"artystą" raczej nikt się nie przejmuje. Może mu tylko opatrunek założą.
Tak samo winien nawet sobie jest  gwałciciel dzieci, bo już
współwięźniowie karę też mu wymierzą.

--
animka

123. Data: 2017-10-14 22:39:56

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

--
animka

124. Data: 2017-10-14 22:43:50

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-10-14 o 22:11, Trefniś pisze:

> :)
> WhiteD doskonale rozumie, o co chodzi.
> Zresztą pewnie ty też.

Raczej nie zrozumiałam, bo dzisiaj mam tępą głowę. Boli mnie już drugi
dzień-na pewno na tą zmianę pogody, która ma nastąpić.

--
animka

125. Data: 2017-10-14 22:50:23

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-10-14 o 22:38, Animka pisze:

> [...]
> "artystą" raczej nikt się nie przejmuje. Może mu tylko opatrunek założą.
> Tak samo winien nawet sobie jest  gwałciciel dzieci, bo już

Jak widzisz Trefnisiu znowu napisałam e zamiast ę. Bardzo nie to
denerwuje. Pisałam dobrze, klawiatura nie nadążyła. Nie będę jej
zmieniała na inną, bo pod innymi względami jest niezła- podświetlana.

--
animka

126. Data: 2017-10-14 22:51:00

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .10.2017 o 22:38 Animka <a...@t...wp.pl> pisze:

> [...]

> "artystą" raczej nikt się nie przejmuje. Może mu tylko opatrunek założą.
> Tak samo winien nawet sobie jest gwałciciel dzieci, bo już

WhiteD już się pewnie doszkoliła i wytłumaczy ci, jak karani są po
samookaleczeniu.
O ile odwalili fuszerkę i przeżyli :)

--
Trefniś

127. Data: 2017-10-14 22:52:53

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .10.2017 o 22:50 Animka <a...@t...wp.pl> pisze:

> Jak widzisz Trefnisiu znowu napisałam e zamiast ę. Bardzo nie to
> denerwuje. Pisałam dobrze, klawiatura nie nadążyła. Nie będę jej
> zmieniała na inną, bo pod innymi względami jest niezła- podświetlana.

Naprawdę ważne jest co piszesz, a nie jak.

--
Trefniś

128. Data: 2017-10-14 22:56:28

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-10-14 o 22:51, Trefniś pisze:

> (...)

> WhiteD już się pewnie doszkoliła i wytłumaczy ci, jak karani są po
> samookaleczeniu.
> O ile odwalili fuszerkę i przeżyli :)
Pewnie wyjaśni :-).........Ale ona zajmuje się denatami przecież.

--
animka

129. Data: 2017-10-14 23:01:21

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-10-14 o 22:52, Trefniś pisze:

> Naprawdę ważne jest co piszesz, a nie jak.

Pisać trzeba rzeczowo i zrozumiale, na temat co mnie nie zawsze się
udaje, bo się za bardzo rozpędzam ;-)

--
animka

130. Data: 2017-10-14 23:02:49

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .10.2017 o 22:56 Animka <a...@t...wp.pl> pisze:

> Pewnie wyjaśni :-).........Ale ona zajmuje się denatami przecież.

Ale wypowiada się znacznie szerzej - daj jej szansę :)

--
Trefniś

Młody piernik
Masło - ile cię cenić trzeba?