Oszustwa hipermarketów.

131. Data: 2017-10-15 00:19:23

Temat: Re: Oszustwa hipermarketów.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiesiaczek <W...@v...pl> wrote:

> To w tej policyjnej szkole uczą takiej ortografii? :D

I ,,karają"!

--
XL

132. Data: 2017-10-15 07:09:26

Od: Wiesiaczek <W...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 14.10.2017 o 21:25, Animka pisze:
> Ortografii to uczy podstawówka.

Może w podstawówce akurat była chora, albo na wagarach?

--
Wiesiaczek (dziś z podkarpackiej wsi)
"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:

133. Data: 2017-10-15 11:57:12

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiesiaczek <W...@v...pl> wrote:

> Może w podstawówce akurat była chora, albo na wagarach?

Przynajmniej wtedy nie wymawiała się ,,swoim aspergerem". LOL

--
XL

134. Data: 2017-10-15 12:53:50

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

WhiteD <...@...pl> wrote:

> Nie karamy osadzonych za to że lubią łykać gwożdzie czy robić inne dziwne
> rzeczy, a robią to nagminnie. Żołnierzami się nie zajmuje, więc nie wiem.

> A jaką inną formę kary za spowodowanie obrażeń u siebie samego miałby ponieść?
> Pójść do więzienia za to że złamał nogi.

> Nie.

Tak.
,,
Art. 342. § 1. Żołnierz, który w celu zupełnego albo częściowego uchylenia
się od służby wojskowej albo od wykonania obowiązku wynikającego z tej
służby:

1) powoduje u siebie lub dopuszcza, by kto inny spowodował u niego skutek
określony w art. 156 § 1 lub art. 157 § 1,

2) używa podstępu dla wprowadzenia w błąd organu wojskowego,

podlega karze aresztu wojskowego albo pozbawienia wolności do lat 3. ,,

--
XL

135. Data: 2017-10-15 14:29:33

Od: stefan <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-10-14 o 17:28, WhiteD pisze:

> Nie karamy osadzonych za to że lubią łykać gwożdzie czy robić inne
> dziwne rzeczy, a robią to nagminnie. Żołnierzami się nie zajmuje, więc
> nie wiem.

Dziwne, że policjant nie wie:
https://www.arslege.pl/kodeks-karny-wykonawczy/k135/
s369/
KKW oddział czwarty art 116a - 119

Art. 119. Obciążenie kosztami za leczenie przy samouszkodzeniu
§ 1. Skazany, który w celu wymuszenia określonej decyzji lub
postępowania organu wykonawczego lub uchylenia się od ciążącego na nim
obowiązku powoduje u siebie uszkodzenie ciała lub rozstrój zdrowia,
niezależnie od odpowiedzialności dyscyplinarnej, może być obciążony w
całości lub w części kosztami związanymi z leczeniem.
§ 2. O obciążeniu kosztami, o których mowa w § 1, orzeka sąd
penitencjarny. Na postanowienie sądu przysługuje zażalenie.

Fantastyczny jest widok, jak facet pruje sobie powłoki brzuszne i jelita
rozwiesza na koju :(

pozdr
Stefan

136. Data: 2017-10-15 16:36:09

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-10-15 o 07:09, Wiesiaczek pisze:

> Może w podstawówce akurat była chora, albo na wagarach?

Od razu wskoczyła do szkoły policyjnej?

--
animka

137. Data: 2017-10-15 18:44:27

Od: Wiesiaczek <W...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15.10.2017 o 16:36, Animka pisze:

> Od razu wskoczyła do szkoły policyjnej?

Nie matura lecz chęć szczera... :)

138. Data: 2017-10-15 22:09:37

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 14.10.2017 o 17:28, WhiteD pisze:
> I nie - nie traktujemy samobójstwa tylko jako efektu choroby, np.
> depresji. To by było wielkie uproszczenie... nastolatek który chce się
> zabić bo rzuciła go dziewczyna, w szkole mu nie idzie a starzy trują
> jest całkiem zdrowy.

No niestety, nastolatki też potrafią całkiem skutecznie odbierać sobie
życie. :( Czy są wtedy w stanie zdrowia psychicznego? Nie sądzę.

Ewa

139. Data: 2017-10-15 22:50:45

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:

> No niestety, nastolatki też potrafią całkiem skutecznie odbierać sobie
> życie. :( Czy są wtedy w stanie zdrowia psychicznego? Nie sądzę.

Zdrowy psychicznie człowiek nie odbiera sobie życia - nawet stan wielkiego
wzburzenia czy stresu nie powoduje u niego zaniku instynktu
samozachowawczego. Nawet KK już daaaaawno temu odszedł od traktowania
samobójców jako grzeszników - traktuje ich jako zaburzonych psychicznie,
czyli chorych. I zmiana ta wynika bezpośrednio ze stanowiska nauki.

--
XL

140. Data: 2017-10-16 14:29:27

Od: "WhiteD" <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Trefniś" <t...@m...com> napisał w wiadomości
> Seriale?

Zdarza mnie się, ale to głównie raczej science fiction. Z akcentem na fiction.

Iwona

---
Avast.

Młody piernik