Re: Owoce/warzywa w USA - czemu sie tak szybko psuja???

Data: 2006-04-15 01:55:00
Temat: Re: Owoce/warzywa w USA - czemu sie tak szybko psuja???
Od: "eM eL" <badbatz99@CUT_THIS_OUThotmail.com>

"Magdalena Bassett" <n...@b...com> wrote in message
news:4440418E.7000005@bluemoonlavender.com...
> GMF sa bardzo rozpowszechnione - korporacja Monsanto, ktora finansuje te
> religie, ktorej Ty ufasz, dba o to, zeby rozpowszechniac GMF jak
> najszerzej - nie dosc, ze wymagaja kupna ogromnej ilosci chemikaliow, zeby
> cos z nich wyszlo, to jeszcze zabijaja natywne rosliny przez
> (crosspollination)

Mysle sobie, ze jedyna religia obecna w tej konwersacji to Twoja
"anty-wszystkiemu-co-nie-jest-takie-jak-ja-chce."

> ZUPELNIE nie o to chodzi, chodzi o to, ze ta GMF pasza juz sama w sobie
> zawiera te resistance markers - niestety, wymiekam po polsku:
>
> Use of Antibiotic Resistance Marker Genes in Transgenic Plants

Jesli juz sie podpiersz cytatem, to podaj jego zrodlo
"Guidance For Industry: Use of Antibiotic Resistance Marker Genes in
Transgenic Plants"
http://www.cfsan.fda.gov/~dms/opa-armg.html

A zrodlo to zawiera taki oto passus
"Marker genes that encode resistance to such antibiotics should not be used
in transgenic plants."

EOT z mojej strony.